http://www.bip.gov.pl
  Archiwalny BIP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu
Informacje podstawowe
ZGK
Zasady Funkcjonowania
Zarządzenia
Budżet
Przetargi
Ogłoszenia o przetargach
Ogłoszenia z otwarcia ofert
Ogłoszenia o wyborze ofert
Ogłoszenia o zawarciu umowy
Ogłoszenia o zamówieniach poniżej 30 000 euro
Plan Zamówień Publicznych
Gospodarka wodno-ściekowa
Protokoły z kontroli
Redakcja
Statystyki
Rejestr zmian
Informacja dla podmiotów korzystających ze środowiska
RODO
Nabór
Gospodarka Odpadami Komunalnymi - dane archiwalne 2011-2017


 
Ogłoszenia o przetargach 
Przetargi
 
data publikacji:  30-04-2014 | 14:54
data ostatniej modyfikacji:  30-04-2014 | 14:54
data wytworzenia dokumentu:  30-04-2014
autor dokumentu: Agnieszka Połeć
ostatnio modyfikowal: Agnieszka Połeć
   
Remont dróg gminnych: Remont drogi gminnej do Iwańskich w miejscowości Brzezna cz. 1, Remont drogi gminnej Pod Dąbrową w miejscowości Długołęka Świerkla cz. 2, Remont drogi gminnej Na Zamczysko w miejscowości Naszacowice cz. 3, Remont drogi gminnej w stronę Daniela w miejscowości Olszana cz. 4 30.04.2014

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Podegrodzie: Remont dróg gminnych: Remont drogi gminnej do Iwańskich w miejscowości Brzezna cz. 1, Remont drogi gminnej Pod Dąbrową w miejscowości Długołęka Świerkla cz. 2, Remont drogi gminnej Na Zamczysko w miejscowości Naszacowice cz. 3, Remont drogi gminnej w stronę Daniela w miejscowości Olszana cz. 4
Numer ogłoszenia w BZP: 147656 - 2014; data zamieszczenia w BZP: 30.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 18 448 49 54, faks 18 448 49 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont dróg gminnych:
Remont drogi gminnej do Iwańskich w miejscowości Brzezna cz. 1,
Remont drogi gminnej Pod Dąbrową w miejscowości Długołęka Świerkla cz. 2,
Remont drogi gminnej Na Zamczysko w miejscowości Naszacowice cz. 3,
Remont drogi gminnej w stronę Daniela w miejscowości Olszana cz. 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie obejmuje 4 części:
1) Część I:
1. Remont drogi gminnej do Iwańskich w miejscowości Brzezna z zakresem robót:
a) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
b) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm,
c) nawierzchnia asfaltowa.
2) Część II:
1. Remont drogi gminnej Pod Dąbrową w miejscowości Długołęka Świerkla z zakresem robót:
I odcinek - przez las:
a) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
b) nawierzchnia asfaltowa gr. 6 cm,
c) pobocza.
II odcinek - do Gurguli:
a) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
b) nawierzchnia asfaltowa,
c) pobocza.
3) Część III:
1. Remont drogi gminnej Na Zamczysko w miejscowości Naszacowice z zakresem robót:
a) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm,
b) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
c) nawierzchnia asfaltowa o gr. 4 cm,
d) montaż krat, korytek betonowych,
e) pobocza.
4) Część IV:
1. Remont drogi gminnej w stronę Daniela w miejscowości Olszana z zakresem robót:
a) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
b) nawierzchnia asfaltowa gr. 6 cm.
II. Szczegółowy opis i zakres robót określają załączniki nr 9 a, b, c, d oraz załącznik nr 10 do SIWZ.
III. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) urządzić zaplecze robót,
b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,
f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
·        Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
·        Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
a) 3.000,00 zł - dla części nr I,
b) 4.000,00 zł - dla części nr II,
c) 3.000,00 zł - dla części nr III,
d) 500,00 zł - dla części nr IV,
przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych,
c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
d) gwarancjach bankowych,
e) gwarancjach ubezpieczeniowych,
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 82 8814 0003 2000 0000 5555 0005 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu Remont dróg gminnych - część nr __.
4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 15.05.2014 r. o godz. 9:00.
5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b - f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) - f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.
10. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie –
o    aa) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmujące drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł - dla części nr I.
o    ba) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmujące drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł - dla części nr II,
o    ca) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmujące drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 40.000,00 zł - dla części nr III,
o    da) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmujące drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł - dla części nr IV.
o    Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty
·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
o    aa) dysponuje osobą, która posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami - dla części I - IV.
o    Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty
·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o    a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że:
o    aa) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 40.000,00 zł - dla części nr I,
o    ba) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 70.000,00 zł - dla części nr II,
o    ca) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 40.000,00 zł - dla części nr III,
o    da) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 8.000,00 zł - dla części nr IV.
o    Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
b) kosztorys ofertowy (sporządzony w oparciu o przedmiar robót nr 9 a, b, c, d),
c) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,
d) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określają szczegółowo projekty umów stanowiących załączniki nr 8 a, b, c, d do specyfikacji
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgk.podegrodzie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu - pokój 28, 33-386 Podegrodzie 248 (w budynku Urzędu Gminy Podegrodzie).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Sala Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy Podegrodzie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej do Iwańskich w miejscowości Brzezna.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
b) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm,
c) nawierzchnia asfaltowa..
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
·   3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej Pod Dąbrową w miejscowości Długołęka Świerkla.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
I odcinek - przez las:
a) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
b) nawierzchnia asfaltowa gr. 6 cm,
c) pobocza.
II odcinek - do Gurguli:
a) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
b) nawierzchnia asfaltowa, c) pobocza.
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
·   3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej Na Zamczysko w miejscowości Naszacowice.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
·         a) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm,
·         b) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
·         c) nawierzchnia asfaltowa o gr. 4 cm,
·         d) montaż krat, korytek betonowych, e) pobocza..
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
·   3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej w stronę Daniela w miejscowości Olszana.
·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
a) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
b) nawierzchnia asfaltowa gr. 6 cm.
·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
·   3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
·         4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
 
 
 
Zalaczniki:
siwz.pdf
zalacznik-nr-1-7.1.doc
zalacznik-nr-8-a.pdf
zalacznik-nr-8-b.pdf
zalacznik-nr-8-c.pdf
zalacznik-nr-8-d.pdf
zalacznik-nr-9-a-remont-dr-do-iwanskich-brz.pdf
zalacznik-nr-9-b-remont-dr.-pod-dabrowa-dlugo.pdf
zalacznik-nr-9-c-remont-dr.na-zamczysko-nasz.pdf
zalacznik-nr-9-d-przedmiar-dr.w-strone-daniela-olsz.pdf
zalacznik-nr-10-stwiorb.pdf
««« powrót
 
 


Archiwalny BIP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu Interaktywna Polska