http://www.bip.gov.pl
  Archiwalny BIP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu
Informacje podstawowe
ZGK
Zasady Funkcjonowania
Zarządzenia
Budżet
Przetargi
Ogłoszenia o przetargach
Ogłoszenia z otwarcia ofert
Ogłoszenia o wyborze ofert
Ogłoszenia o zawarciu umowy
Ogłoszenia o zamówieniach poniżej 30 000 euro
Plan Zamówień Publicznych
Gospodarka wodno-ściekowa
Protokoły z kontroli
Redakcja
Statystyki
Rejestr zmian
Informacja dla podmiotów korzystających ze środowiska
RODO
Nabór
Gospodarka Odpadami Komunalnymi - dane archiwalne 2011-2017


 
Ogłoszenia o przetargach 
Przetargi
 
data publikacji:  01-04-2015 | 13:24
data ostatniej modyfikacji:  01-04-2015 | 13:24
data wytworzenia dokumentu:  01-04-2015
autor dokumentu: Agnieszka Połeć
ostatnio modyfikowal: Agnieszka Połeć
   
Remont drogi gminnej Do Cabały w miejscowości Długołęka-Świerkla, Remont drogi gminnej Krawcówka w miejscowości Juraszowa i Remont drogi gminnej Na Juraszową w miejscowości Podegrodzie, Remont drogi gminnej Do Drapki (obok Waligóry) w miejscowości Naszacowice, Remont drogi gminnej Przez Wieś do Rzeki w miejscowości Naszacowice, Remont drogi gminnej Piekielna w miejscowości Podegrodzie, Remont drogi gminnej Do Szyszki w miejscowości Rogi i Owieczka 01.04.2015

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.zgk.podegrodzie.pl


Podegrodzie: Remont drogi gminnej Do Cabały w miejscowości Długołęka-Świerkla, Remont drogi gminnej Krawcówka w miejscowości Juraszowa i Remont drogi gminnej Na Juraszową w miejscowości Podegrodzie, Remont drogi gminnej Do Drapki (obok Waligóry) w miejscowości Naszacowice, Remont drogi gminnej Przez Wieś do Rzeki w miejscowości Naszacowice, Remont drogi gminnej Piekielna w miejscowości Podegrodzie, Remont drogi gminnej Do Szyszki w miejscowości Rogi i Owieczka
Numer ogłoszenia: 73390 - 2015; data zamieszczenia: 01.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 18 448 49 54, faks 18 448 49 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont drogi gminnej Do Cabały w miejscowości Długołęka-Świerkla,

Remont drogi gminnej Krawcówka w miejscowości Juraszowa i Remont drogi gminnej Na Juraszową w miejscowości Podegrodzie,

Remont drogi gminnej Do Drapki (obok Waligóry) w miejscowości Naszacowice,

Remont drogi gminnej Przez Wieś do Rzeki w miejscowości Naszacowice,

Remont drogi gminnej Piekielna w miejscowości Podegrodzie,

Remont drogi gminnej Do Szyszki w miejscowości Rogi i Owieczka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

I. Zamówienie dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie obejmuje 6 części:

1) Część I:

1. Remont drogi gminnej Do Cabały w miejscowości Długołęka-Świerkla z zakresem robót:

a) cięcie piłą,

b) profilowanie drogi,

c) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,

d) wykonanie nawierzchni asfaltowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 a oraz 10 do SIWZ.

2) Część II:

1. Remont drogi gminnej Krawcówka w miejscowości Juraszowa - cz. A z zakresem robót:

a) cięcie piłą asfaltu,

b) ścinanie poboczy,

c) czyszczenie rowu,

d) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,

e) demontaż i montaż nowych barier ochronnych,

f) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,

g) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,

h) wykonanie nawierzchni asfaltowej.

2. Remont drogi gminnej Na Juraszową w miejscowości Podegrodzie - cz. B z zakresem robót:

a) cięcie piłą asfaltu,

b) ścinanie poboczy,

c) czyszczenie rowu,

d) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,

e) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,

f) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 b oraz 10 do SIWZ.

3) Część III:

1. Remont drogi gminnej Do Drapki (obok Waligóry) w miejscowości Naszacowice z zakresem robót:

a) cięcie piłą asfaltu,

b) wykonanie nasypu przy rozjeździe do drogi powiatowej z kruszywa naturalnego,

c) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,

d) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego

e) wykonanie nawierzchni asfaltowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 c oraz 10 do SIWZ.

4) Część IV:

1. Remont drogi gminnej Przez Wieś do Rzeki w miejscowości Naszacowice z zakresem robót:

a) remont chodnika,

b) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,

c) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego

d) wykonanie nawierzchni asfaltowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 d oraz 10 do SIWZ.

5) Część V:

1. Remont drogi gminnej Piekielna w miejscowości Podegrodzie z zakresem robót:

a) cięcie piłą asfaltu,

b) profilowanie drogi,

c) korytowanie drogi,

d) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,

e) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego

f) wykonanie nawierzchni asfaltowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 e oraz 10 do SIWZ.

6) Część VI:

1. Remont drogi gminnej Do Szyszki w miejscowości Rogi i Owieczka z zakresem robót:

a) cięcie piłą asfaltu,

b) profilowanie drogi,

c) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,

d) wykonanie nawierzchni asfaltowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 f oraz 10 do SIWZ.

II. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:

a) urządzić zaplecze robót,

b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,

c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,

d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),

e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych,

f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium:

1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:

a) 500,00 zł dla części nr I,

b) 7.000,00 zł dla części nr II,

c) 1.000,00 zł dla części nr III,

d) 1.500,00 zł dla części nr IV,

e) 1.000,00 zł dla części nr V,

f) 1.400,00 zł dla części nr VI,

przed upływem terminu składania ofert.

2. Wadium może być wniesione w:

a) pieniądzu,

b) poręczeniach bankowych,

c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

d) gwarancjach bankowych,

e) gwarancjach ubezpieczeniowych,

f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 82 8814 0003 2000 0000 5555 0005 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu Remont drogi gminnej Do Cabały w miejscowości Długołęka-Świerkla część nr I,

Remont drogi gminnej Krawcówka w miejscowości Juraszowa i Remont drogi gminnej Na Juraszową w miejscowości Podegrodzie część nr II,

Remont drogi gminnej Do Drapki (obok Waligóry) w miejscowości Naszacowice część nr III,

Remont drogi gminnej Przez Wieś do Rzeki w miejscowości Naszacowice część nr IV,

Remont drogi gminnej Piekielna w miejscowości Podegrodzie część nr V,

Remont drogi gminnej Do Szyszki w miejscowości Rogi i Owieczka część nr VI.

4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 16.04.2015 r. o godz. 9:00.

5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b - f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.

6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) - f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.

7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:

a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,

b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,

c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2
z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.

10. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie –

o    aa) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt obejmujące (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł dla części nr I,

o    bb) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt obejmujące (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł dla części nr II,

o    cc) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt obejmujące (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł dla części nr III,

o    dd) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt obejmujące (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł dla części nr IV,

o    ee) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt obejmujące (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 15.000,00 zł dla części nr V,

o    ff) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt obejmujące (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł dla części nr VI.

o    W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na kilka części zamówienia Zamawiający dopuszcza, aby dla wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca miał możliwość wykazania tych samych umów/kontraktów dla różnych części bez ich sumowania.

o    Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:

o    aa) dysponuje osobą, która posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami dla części nr I - VI,

o    bb) Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 ze zm.) oraz ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394.) oraz art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 932).

o    W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część Wykonawca może dysponować jednym kierownikiem budowy.

o    Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że:

o    aa) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 10.000,00 zł dla części nr I,

o    ba) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 120.000,00 zł dla części nr II,

o    ca) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20.000,00 zł dla części nr III,

o    da) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 30.000,00 zł dla części nr IV,

o    ea) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 20.000,00 zł dla części nr V,

o    fa) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 25.000,00 zł dla części nr VI.

o    Jeżeli Wykonawca składa ofertę obejmującą więcej niż jedną część zamówienia może przedstawić jedną lub więcej polis (albo inny dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej) opiewających na łączną sumę wskazanych kwot.

o    Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
    że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega
    z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału
    w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),

 b) kosztorys ofertowy uproszczony, o którym mowa w pkt 12.3. SIWZ, sporządzony w oparciu o Załącznik nr 9 a, b, c, d, e, f odpowiednio dla danej części.

c) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,

d) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Szczegółowe informacje dotyczące umowy zawarte zostały w projektach umów stanowiących załączniki nr 8 a, b, c, d, e, f do niniejszej specyfikacji.

2. Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określają szczegółowo projekty umów stanowiące załączniki nr 8 a, b, c, d, e, f do specyfikacji.

3. Zgodnie z art. 143b ust. 1 Ustawy wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia zamawiającemu projektu tej umowy, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy
o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy.

4. Zgodnie z art. 143b ust. 5 Ustawy wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgk.podegrodzie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu - pokój 28, 33-386 Podegrodzie 248 (w budynku Urzędu Gminy Podegrodzie).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2015 godzina 09:00, miejsce: Sala Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy Podegrodzie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej Do Cabały w miejscowości Długołęka-Świerkla.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

a) cięcie piłą,

b) profilowanie drogi,

c) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,

d) wykonanie nawierzchni asfaltowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 a oraz 10 do SIWZ.

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej Krawcówka w miejscowości Juraszowa i Remont drogi gminnej Na Juraszową w miejscowości Podegrodzie.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

cz. A z zakresem robót:

a) cięcie piłą asfaltu,

b) ścinanie poboczy,

c) czyszczenie rowu,

d) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,

e) demontaż i montaż nowych barier ochronnych,

f) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,

g) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,

h) wykonanie nawierzchni asfaltowej.

cz. B z zakresem robót:

a) cięcie piłą asfaltu,

b) ścinanie poboczy,

c) czyszczenie rowu,

d) mechaniczne oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,

e) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,

f) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 b oraz 10 do SIWZ..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej Do Drapki (obok Waligóry) w miejscowości Naszacowice.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

a) cięcie piłą asfaltu,

b) wykonanie nasypu przy rozjeździe do drogi powiatowej z kruszywa naturalnego,

c) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,

d) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego

e) wykonanie nawierzchni asfaltowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 c oraz 10 do SIWZ..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej Przez Wieś do Rzeki w miejscowości Naszacowice.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

a) remont chodnika,

b) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,

c) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego

d) wykonanie nawierzchni asfaltowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 d oraz 10 do SIWZ..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi gminnej Piekielna w miejscowości Podegrodzie.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

a) cięcie piłą asfaltu,

b) profilowanie drogi,

c) korytowanie drogi,

d) wykonanie podbudowy dolnej z kruszywa naturalnego,

e) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego

f) wykonanie nawierzchni asfaltowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 e oraz 10 do SIWZ..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont drogi gminnej Do Szyszki w miejscowości Rogi i Owieczka.

·         1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:

a) cięcie piłą asfaltu,

b) profilowanie drogi,

c) wykonanie podbudowy górnej z kruszywa łamanego,

d) wykonanie nawierzchni asfaltowej.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 9 f oraz 10 do SIWZ..

·         2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.

·         4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. okres gwarancji - 10

 

 

 

 
Zalaczniki:
siwz.pdf
zalacznik-nr-1-7.1.doc
zalacznik-nr-8-a.pdf
zalacznik-nr-8-b.pdf
zalacznik-nr-8-c.pdf
zalacznik-nr-8-d.pdf
zalacznik-nr-8-e.pdf
zalacznik-nr-8-f.pdf
zalacznik-nr-9-a-przedmiar-dr.-do-cabaly.pdf
zalacznik-nr-9-b-przedmiar-krawcowka-na-juraszowa.pdf
zalacznik-nr-9-c-przedmiar-dr.-do-drapki-naszacowice.pdf
zalacznik-nr-9-d-przedmiar-remont-dr.-przez-wies-naszacowice.pdf
zalacznik-nr-9-e-przedmiar-dr.piekielna-podegrodzie.pdf
zalacznik-nr-9-f-przedmiar-dr.-do-szyszki.pdf
zalacznik-nr-10-stwiorb.pdf
««« powrót
 
 


Archiwalny BIP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu Interaktywna Polska