http://www.bip.gov.pl
  Archiwalny BIP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu
Informacje podstawowe
ZGK
Zasady Funkcjonowania
Zarządzenia
Budżet
Przetargi
Ogłoszenia o przetargach
Ogłoszenia z otwarcia ofert
Ogłoszenia o wyborze ofert
Ogłoszenia o zawarciu umowy
Ogłoszenia o zamówieniach poniżej 30 000 euro
Plan Zamówień Publicznych
Gospodarka wodno-ściekowa
Protokoły z kontroli
Redakcja
Statystyki
Rejestr zmian
Informacja dla podmiotów korzystających ze środowiska
RODO
Nabór
Gospodarka Odpadami Komunalnymi - dane archiwalne 2011-2017


 
Ogłoszenia o przetargach 
Przetargi
 
data publikacji:  25-02-2016 | 09:37
data ostatniej modyfikacji:  25-02-2016 | 09:37
data wytworzenia dokumentu:  25-02-2016
autor dokumentu: Agnieszka Połeć
ostatnio modyfikowal: Agnieszka Połeć
   
Odbiór, sprzątanie i zagospodarowanie odpadów z przystanków i miejsc publicznych z terenu Gminy Podegrodzie oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych z cmentarzy komunalnych usytuowanych w Gminie Podegrodzie w roku 2016 25.02.2016

Dz.U./S S39
25/02/2016
63858-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1 / 13
25/02/2016S39
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1 / 13
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:63858-2016:TEXT:PL:HTML
Polska-Podegrodzie: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
2016/S 039-063858
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu248Osoba do kontaktów: Elżbieta Popardowska, Agnieszka Połeć33-386 PodegrodziePOLSKATel.: +18 4459033E-mail: sekretariat@zgk.podegrodzie.pl , e.popardowska@podegrodzie.pl , a.polec@zgk.podegrodzie.pl Faks: +18 4484951
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.bip.zgk.podegrodzie.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: jednostka budżetowa
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Odbiór, sprzątanie i zagospodarowanie odpadów z przystanków i miejsc publicznych z terenu GminyPodegrodzie oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych z cmentarzy komunalnychusytuowanych w Gminie Podegrodzie w roku 2016.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług
Usługi
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: GminaPodegrodzie.
Dz.U./S S39
25/02/2016
63858-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2 / 13
25/02/2016S39
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2 / 13
Kod NUTS
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze, sprzątaniu i zagospodarowaniu odpadów zprzystanków i miejsc publicznych z terenu Gminy Podegrodzie oraz zagospodarowaniu odpadów komunalnychodbieranych z cmentarzy komunalnych usytuowanych w Gminie Podegrodzie w roku 2016.
Masa, rodzaj odpadów oraz miejsca świadczenia usługi
2. W ramach przedmiotu zamówienia będą odbierane odpady z następujących miejsc:
a) z cmentarzy komunalnych usytuowanych na terenie Gminy Podegrodzie w miejscowościach: Brzezna,Gostwica, Podrzecze i Podegrodzie w łącznej ilości około 97,00 Mg oraz transport tych odpadów do miejsc ichzagospodarowania. Wywóz dotyczy odpadów o kodzie 20 02 03 – inne odpady nie ulegające biodegradacji;
b) z przystanków i miejsc publicznych (kosze uliczne usytuowane przy drogach), obejmujących łącznie77 punkty (szacuje się około 16 Mg w okresie obowiązywania umowy) oraz transport tych odpadów domiejsc zagospodarowania. Przedmiot zamówienia dotyczy odpadów o kodach: 20 03 01 –niesegregowane(zmieszane) odpady komunalne oraz 20 03 03 – odpady z czyszczenia ulic i placów.
Podane wielkości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w okresie obowiązywania umowy, w zależności odpotrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego. Podane przez Zamawiającego wielkości należy traktowaćwyłącznie jako orientacyjne i pomocnicze przy przygotowywaniu oferty w postępowaniu przetargowym.Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o wynagrodzenie dodatkowe lub odszkodowanie zaosiągnięcie innych wielkości w ramach wynagrodzenia umownego.
3. Odpady komunalne z cmentarzy komunalnych gromadzone będą w następujący sposób:
a) Cmentarz Komunalny w Brzeznej – 1 kontener KP 7 – będący własnością Zamawiającego;
b) Cmentarz Komunalny w Gostwicy – 1 kontener 1100 l dostarczony przez Wykonawcę, w ramach niniejszejumowy na czas jej trwania;
c) Cmentarz Komunalny w Podrzeczu – 1 kontener KP 7 – będący własnością Zamawiającego;
d) Cmentarz Komunalny w Podegrodziu – 3 kontenery KP 7 – będące własnością Zamawiającego oraz 1kontener KP 7 dostarczony przez Wykonawcę, w ramach niniejszej umowy na czas jej trwania.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na czas realizacji przedmiotu zamówienia jednego dodatkowegokontenera typu KP 7 na Cmentarz Komunalny w Podegrodziu oraz jednego kontenera 1100 l na CmentarzKomunalny w Gostwicy do 7 dni od dnia popisania umowy na okres obowiązywania umowy.
4. Wywóz odpadów z cmentarza w Brzeznej, Gostwicy, Podrzeczu i Podegrodziu będzie obejmował odpadyzgromadzone w pojemnikach o pojemności wskazanej powyżej, w miejscach dostępnych dla samochodówspecjalistycznych.
5. Zamawiający zaleca, aby zapoznać się z miejscami odbioru odpadów z cmentarzy komunalnych z terenuGminy Podegrodzie ze względu na usytuowanie kontenerów oraz dojazd wąskimi alejkami.
6. Kosze na przystankach i w miejscach publicznych to pojemniki o pojemności 50 l oraz 5 koszy metalowych opoj. 100 l znajdujące się w miejscowościach: Podegrodzie (4 szt.) i Stadła (1 szt.) wykaz przystanków i miejscpublicznych stanowi załącznik nr 8 do specyfikacji.
Zakres odbioru odpadów z przystanków obejmuje uprzątnięcie wiaty oraz miejsca bez wiaty, chodnika na całejdługości zatoki, a w przypadku braku zatoki na długości 3 mb z każdej strony znaku informacyjnego.
Zakres odbioru odpadów z miejsc publicznych obejmuje uprzątnięcie powierzchni chodnika lub pobocza nadługości 3 mb z każdej strony kosza.
Dz.U./S S39
25/02/2016
63858-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3 / 13
25/02/2016S39
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3 / 13
Obowiązki Wykonawcy
7. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zmieszanych odpadów komunalnych bezpośrednio doregionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej dla Regionu Sądecko – GorlickiegoUchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z 2.7.2012 w sprawie wykonania „PlanuGospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego z 2.7.2012 z późniejszymi zmianami.
8. Dopuszcza się przekazywanie zmieszanych odpadów komunalnych do ponadregionalnej instalacji doprzetwarzania odpadów komunalnych.
9. W przypadku przetargu na odbieranie i zagospodarowanie odpadów Wykonawca zobowiązany jest wskazaćw ofercie instalacje, w szczególności regionalne instalacje do przetwarzania odpadów komunalnych, do którychpodmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości, jest zobowiązany przekazać odebraneodpady.
10. Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywniezebranych odpadów komunalnych bezpośrednio lub za pośrednictwem innego zbierającego odpady doinstalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o którejmowa w art. 17 ustawy z 14.12.2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21, z późn. zmianami).
Częstotliwość świadczenia usług
11. Usługi odbioru odpadów z cmentarzy komunalnych Wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie do 24godzin od zgłoszenia telefonicznego.
12. Sprzątanie przystanków i miejsc publicznych odbywać się będzie, co najmniej dwa razy w tygodniuw okresie od początku maja do końca września i raz na tydzień w pozostałym okresie. Niezależnie odczęstotliwości opróżniania koszy ulicznych określonej powyżej, Wykonawca świadczący usługę ma obowiązeknie dopuścić do ich przepełnienia i wysypywania się odpadów na ziemię. Wykonawca ma obowiązekmonitorować w tym celu ilość odpadów w koszach oraz na każde telefoniczne zgłoszenie osoby upoważnionejze strony Zamawiającego w ciągu 24 h od chwili zgłoszenia opróżnić przepełniony kosz uliczny. Wykonawcajest obowiązany przewidzieć taką sytuację i ująć dodatkowe koszty w kalkulacji wynagrodzenia przedmiotuumowy.
13. Pozostałe obowiązki Wykonawcy:
a) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniegostanu sanitarnego, w szczególności poprzez zapobieganie wysypywaniu się odpadów z pojemników, atakże poprzez uprzątniecie i odbieranie odpadów z miejsc ich zbierania, w tym także tych, które nie zostałyzamieszczone w pojemnikach. Wykonawca jest obowiązany również do odebrania i usunięcia odpadów wprzypadku, gdy ich wysypanie nie wystąpiło w trakcie ich odbioru.
b) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do instalacjizagospodarowania odpadów, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 12.12.2014 w sprawiewzorów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. 2014 r., poz. 1973).
c) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania przepisówprawa, w szczególności cytowanej powyżej ustawy o odpadach, ustawy z 13.9.1996 o utrzymaniu czystościi porządku w gminach (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r. poz. 1399, z późniejszymi zmianami), ustawy z27.4.2001 Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r. poz. 1232, z późn. zmianami), a takżerozporządzenia Ministra Środowiska z 12.12.2014 w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzebyewidencji odpadów (Dz.U. z 2014 r. poz. 1973), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 9.12.2014 w sprawiekatalogu odpadów (Dz.U. z 2014 r. poz. 1923), rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15.5.2012 w sprawiewzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacjizadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. 2012 r., poz. 630) i rozporządzeniem Ministra
Dz.U./S S39
25/02/2016
63858-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4 / 13
25/02/2016S39
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4 / 13
Środowiska z 11.1.2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych odwłaścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122).
d) Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi odpowiedzialność za prawidłowegospodarowanie odpadami, stosownie od obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie, w szczególnościustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz.U. z2013 r., poz. 1399, z późn. zm.), jak również obowiązujących Planów Gospodarki Odpadami WojewództwaMałopolskiego.
e) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnychprzy realizacji zamówienia m. in.: zachować czystość w miejscu wykonywania usługi, zabezpieczyć prace podwzględem BHP.
f) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich wyrządzone w trakcie odbioru i transportu odpadówodpowiedzialność ponosi Wykonawca.
g) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników do zbieraniaodpadów, powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
14. Zamawiający informuje, że na wszystkich drogach na terenie Gminy Podegrodzie dopuszczony jest ruchpojazdów dokonujących zbiórki odpadów. Ograniczenia mogą natomiast stwarzać parametry techniczneniektórych dróg gminnych, na które nie będzie można wjechać samochodami o dużej kubaturze i tonażu.Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z warunkami terenowymi związanymi z realizacją przedmiotuzamówienia.
15. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnychprzy realizacji zamówienia m. in.:
a) zachowanie czystości w miejscu wykonywania usługi;
b) zabezpieczenie prac pod względem BHP;
c) pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, również wobec osób trzecich;
d) oznakowanie pojazdów wykonujących usługi zgodnie z przepisami w tym zakresie.
Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia:
16. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu w wersji papierowej sprawozdańpółrocznych, o których mowa w art. 9 n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdaniapowinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 15.5.2012 w sprawie wzorówsprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacjizadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. 2012, poz. 630), w przypadku zmianyrozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. W przypadku gdy sprawozdania składane przezWykonawcę są sporządzone nierzetelnie, Zamawiający wzywa Wykonawcę, który przekazał sprawozdanie,do jego uzupełnienia lub poprawienia w terminie 14 dni. W przypadku zmiany ww. przepisów Wykonawcasporządza sprawozdania zgodnie ze wzorami obowiązującymi na dzień ich przekazania.
17. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu półrocznej informacji o masieposzczególnych rodzajów odpadów stanowiących pozostałość po przerobie odebranych zmieszanych odpadówkomunalnych, kierowana do składowania wraz z podaniem instalacji do której zostały odpady przekazane.Informacja ta ma być składana do końca miesiąca po upływie półrocza, którego dotyczą.
18. W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań zzakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy o utrzymaniu czystościi porządku w gminach, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacjeumożliwiające sporządzenie sprawozdania w terminie do dnia 31 stycznia każdego roku, w okresierealizowanej umowy. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innychinformacji w zakresie odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia
Dz.U./S S39
25/02/2016
63858-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5 / 13
25/02/2016S39
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5 / 13
na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzenia innych sprawozdań z zakresu gospodarkiodpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca, a nie Zamawiający.
19. Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów domiejsc ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzaniu MinistraŚrodowiska z 12.12.2014 w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. 2014 r., poz.1973).
20. Miejsce realizacji zamówienia – Gmina Podegrodzie.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90000000, 90500000, 90511000, 90511300, 90512000, 90533000, 90514000, 90610000, 90611000, 90612000,90910000
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2)
Informacje o opcjach
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 8 (od udzielenia zamówienia)
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 3 000 PLN, przedupływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych;
c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawszeporęczeniem pieniężnym;
d) gwarancjach bankowych;
e) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r.poz. 978 i 1240).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu,nr konta 82 8814 0003 2000 0000 5555 0005 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu „Odbiór, sprzątaniei zagospodarowanie odpadów z przystanków i miejsc publicznych z terenu Gminy Podegrodzie orazzagospodarowanie odpadów komunalnych odbieranych z cmentarzy komunalnych usytuowanych w GminiePodegrodzie w roku 2016”.
Dz.U./S S39
25/02/2016
63858-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6 / 13
25/02/2016S39
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6 / 13
4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającegonajpóźniej 11.4.2016 o godz. 9:00.
5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b–f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć wsiedzibie Zamawiającego – w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożeniawadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) – f) musi mieć datę początkową ważności równą, conajmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnimdniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którymmowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o którychmowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgodyna poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania ofertyzłożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronieWykonawcy.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniemart. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
10. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lububezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja „na pierwszeżądanie”).
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)
Inne szczególne warunki
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. Warunki udziału wpostępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1.1. O zamówienie publiczne ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy Pzp, tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawanakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności:
a) posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych odwłaścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Podegrodzie, w zakresie niezbędnym do realizacjizamówienia;
b) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów obejmujący GminęPodegrodzie (zezwolenie musi obejmować kody odpadów stanowiące przedmiot zamówienia), wydane przezwłaściwego Starostę stosownie do zapisów ustawy z 14.12.2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późn.zm.);
Dz.U./S S39
25/02/2016
63858-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7 / 13
25/02/2016S39
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7 / 13
c) posiadają zezwolenie na zbieranie (z wyłączeniem niesegregowanych (zmieszanych) odpadówkomunalnych), odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa w ustawie o odpadach z 14.12.2012(Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić odzysk lubunieszkodliwianie we własnym zakresie. W przypadku gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpadyinnemu podmiotowi w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres zpodmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu oinformacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
2) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy w tym czasie należycie:
aa) wykonywali bądź wykonują, usługi odbioru i zagospodarowania odpadów o łącznej wartości nie mniejszejniż 40 000 PLN brutto.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu oinformacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty;
3) posiadają odpowiedni potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a wszczególności:
a) wykonawca musi posiadać odpowiedni potencjał techniczny oraz dysponować osobami zdolnymi dowykonania zamówienia, a w szczególności dysponować odpowiednimi specjalistycznymi środkami technicznymiumożliwiającymi odbiór zebranych przez właścicieli nieruchomości odpadów zgodnie z RozporządzeniemMinistra Środowiska z 11.1.2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadówkomunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122), w szczególności dysponować conajmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, co najmniej 2pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów oraz co najmniej 1 pojazdem doodbioru odpadów bez funkcji kompaktującej;
b) pojazdy, o których mowa w lit. a powyżej, muszą być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu,nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerami telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne odwłaścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem irozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych naodpady. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu poopróżnieniu pojemników. Pojazdy muszą być też wyposażone w system monitoringu bazującego na systemiepozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych opołożeniu pojazdu i miejscach postojów oraz w system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunkuodpadów – umożliwiający weryfikację tych danych;
c) parametry techniczne pojazdów, w tym tonaż muszą uwzględniać specyfikę sieci dróg na terenie GminyPodegrodzie (szerokość jezdni, rodzaj nawierzchni, spadki terenu, tereny trudnodostępne, górzyste, rodzajzagospodarowania przy drodze).
W przypadku Cmentarza w Podegrodziu ze względu na trudny, stromy i wąski podjazd zaleca się zapoznanie zmiejscem realizacji przedmiotu zamówienia;
d) dysponują bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie, z której terenu odbierane będąodpady lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy - stosownie do Rozporządzenia MinistraŚrodowiska z 11.1.2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnychod właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122). Baza winna być usytuowana na terenie, doktórego Wykonawca posiada tytuł prawny. Teren bazy magazynowo-transportowej musi być zabezpieczonyw sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsce przeznaczone do parkowania
Dz.U./S S39
25/02/2016
63858-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8 / 13
25/02/2016S39
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8 / 13
pojazdów na bazie powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Na terenie bazymuszą być zabezpieczone miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych przedemisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych.Teren bazy magazynowo-transportowej winien być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniającezagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu bazy, zgodnie zwymaganiami określonymi w ustawie z 18.7.2001 Prawo wodne (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r. poz. 469).Baza powinna ponadto być wyposażona w miejsca magazynowania selektywnie zbieranych odpadów z grupyodpadów komunalnych, legalizowaną wagę najazdową – w przypadku gdy na terenie bazy następować będziemagazynowanie odpadów. Na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzeniaodpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania;
e) posiadają umowę lub będą posiadać na usługę ważenia na legalizowanej samochodowej wadze najazdowej(potwierdzonej Świadectwem legalizacji wagi wydanym przez Naczelnika Urzędu Miar), w przypadku gdyna terenie bazy magazynowo-transportowej nie następuje magazynowanie odpadów. W przypadku, gdy naterenie bazy magazynowo – transportowej następuje magazynowanie odpadów musi być ona wyposażonaw legalizowaną samochodową wagę najazdową potwierdzoną Świadectwem legalizacji wagi wydanym przezNaczelnika Urzędu Miar.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu oinformacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotęminimum 50 000 PLN.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu oinformacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
1.2. Oferty Wykonawców podlegających wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawieart. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, uznaje się za odrzucone.
1.3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musispełniać warunki udziału w postępowaniu, przy czym warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia, niezbędnegopotencjału technicznego, osobowego oraz finansowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia będąoceniane łącznie w odniesieniu do łącznego potencjału występujących wspólnie wykonawców.
1.4. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przedwszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdywykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonałzamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiającynie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środkitechniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązkówzawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lubzobowiązał się do ich naprawienia.
2. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy.
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu
2.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawyPrawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2);
2) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicielinieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Podegrodzie, w zakresie niezbędnym do realizacjizamówienia;
Dz.U./S S39
25/02/2016
63858-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
9 / 13
25/02/2016S39
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
9 / 13
3) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów obejmujący Gminę Podegrodzie(zezwolenie musi obejmować kody odpadów stanowiące przedmiot zamówienia), wydane przez właściwegoStarostę stosownie do zapisów ustawy z 14.12.2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.);
4) posiadają zezwolenie na zbieranie (z wyłączeniem niesegregowanych (zmieszanych) odpadówkomunalnych), odzysk lub unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa w ustawie o odpadach z 14.12.2012(Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić odzysk lubunieszkodliwianie we własnym zakresie. W przypadku gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpadyinnemu podmiotowi w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres zpodmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie;
5) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównychusług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów,na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub sąwykonywane należycie (załącznik nr 4 ).
Dowodami, o których mowa w ust. 2.1. pkt. 5) są:
a) poświadczenie;
b) oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a powyżej;
W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowaw ust. 2.1. pkt 5), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, októrych mowa w ppkt a) i b) powyżej;
6) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robótbudowlanych w celu realizacji zamówienia (załącznik nr 5);
7) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczonyod odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych dowykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
2.3. Wykonawca w sytuacji określonej w punkcie 2.2 powyżej zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu,iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tymcelu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebywykonania zamówienia.
(Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przedmiotowego zobowiązania w formie kopii poświadczanej zazgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty).
2.4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt 2.3, odpowiada solidarnie zwykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że zanieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
2.5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacjifinansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który wwystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
2.6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega nazasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnychdo wykonania zamówienia lub zdolności finansowych albo ekonomicznych innych podmiotów, a podmioty tebędą brały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty ioświadczenia określone w punkcie 2.7 poniżej w odniesieniu do tych podmiotów.
Dz.U./S S39
25/02/2016
63858-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
10 / 13
25/02/2016S39
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
10 / 13
2.7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieniana podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest załączyć dooferty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3);
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia woparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert – Zamiast odpisu z KRS wykonawcy mogą samodzielnie pobierać ze stron Centralnej Informacji KRSwydruki wpisu do rejestru i przedkładać je Zamawiającemu na potwierdzenie spełnienia warunku udziałuw postępowaniu. Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe mają moc równoważną z mocą odpisówwydawanych przez Centralną Informację KRS, pod warunkiem posiadania przez nie cech umożliwiających ichweryfikację z danymi zawartymi w KRS;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczeniazdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4–8 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.8. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
a) informację o tym, że nie należy / należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp,stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ oraz, w przypadku wskazania, iż Wykonawca należy do takiej grupy, listępodmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, stanowiącą załącznik nr 6.1 do SIWZ.
2.9. Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby,o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 Ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organusądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresieokreślonym w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboskładania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń– zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osóblub notariuszem.
2.10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów:
1) o których mowa w pkt 2.7 ppkt 2–4 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym masiedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
Dz.U./S S39
25/02/2016
63858-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
11 / 13
25/02/2016S39
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
11 / 13
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniejniż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – dokumenty te powinny być wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo żeuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniew całości wykonania decyzji właściwego organu – dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) o którym mowa w pkt 2.6 ppkt 5 i 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lubadministracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresieokreślonym w art. 24 ust. 1 pkt 4—8, 10 i 11 ustawy – dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.11. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2.10, zastępuje się je dokumentemzawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy wystawienia tych dokumentów zgodnie z pkt 2.10powyżej.
2.12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lubmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwychorganów odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
2.13. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przezZamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniuoraz potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przezZamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli ww. wymagane przez Zamawiającegooświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia wwyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo koniecznebyłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinnypotwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowanedostawy i usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął terminskładania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnieńdotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej.
2.14. Zamawiający nie ma obowiązku wzywać Wykonawców do uzupełnienia, o którym mowa powyżej wpkt 2.13, jeżeli mimo uzupełnienia tych oświadczeń lub dokumentów konieczne byłoby odrzucenie ofertyWykonawcy lub unieważnienie postępowania.
2.15. Ponadto do oferty należy dołączyć:
a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1);
b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo;
c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotuuprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z 29.1.2004Prawo zamówień publicznych.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Dz.U./S S39
25/02/2016
63858-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
12 / 13
25/02/2016S39
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
12 / 13
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Informacje i formalnościkonieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wymienione w sekcji III.2.1).
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wymienione w sekcji III.2.1).
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 95
2. Termin płatności faktur. Waga 5
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZGK-ZP.271.1.3.2016
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
11.4.2016 - 09:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 11.4.2016 - 9:15
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Sierpień/wrzesień 2016.
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Dz.U./S S39
25/02/2016
63858-2016-PL
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
13 / 13
25/02/2016S39
http://ted.europa.eu/TED
- - Usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
13 / 13
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
Wskazany w pkt III.1.1) ostateczny termin wymaganego wadium, które musi się znajdować na koncieZamawiającego jest terminem wskazanym przez Zamawiającego na potrzeby ogłoszenia, może ono uleczmianie w zależności od czasu publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17A02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: uzp@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
VI.4.2)
Składanie odwołań
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17A02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: uzp@uzp.gov.pl Tel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
22.2.2016

 
Zalaczniki:
ogloszenie-opublikowane-w-dzuue-2016-ojs039-063858-pl.pdf
siwz-odpady-z-cmentarzy-i-przystankow-2016.pdf
zalacznik-nr-1-6.1.doc
zalacznik-7-cmentarze-i-przystanki-2016.pdf
zalacznik-nr-8.pdf
««« powrót
 
 


Archiwalny BIP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu Interaktywna Polska