http://www.bip.gov.pl
  Archiwalny BIP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu
Informacje podstawowe
ZGK
Zasady Funkcjonowania
Zarządzenia
Budżet
Przetargi
Ogłoszenia o przetargach
Ogłoszenia z otwarcia ofert
Ogłoszenia o wyborze ofert
Ogłoszenia o zawarciu umowy
Ogłoszenia o zamówieniach poniżej 30 000 euro
Plan Zamówień Publicznych
Gospodarka wodno-ściekowa
Protokoły z kontroli
Redakcja
Statystyki
Rejestr zmian
Informacja dla podmiotów korzystających ze środowiska
RODO
Nabór
Gospodarka Odpadami Komunalnymi - dane archiwalne 2011-2017


 
Ogłoszenia o przetargach 
Przetargi
 
data publikacji:  07-09-2015 | 08:05
data ostatniej modyfikacji:  13-10-2015 | 11:38
data wytworzenia dokumentu:  07-09-2015
autor dokumentu: Agnieszka Połeć, Elżbieta Popardowska, Iwona Horowska
ostatnio modyfikowal: Agnieszka Połeć
   
Wyjaśnienia SIWZ nr 1 i 2 oraz 3, zmiana treści siwz nr 1: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości z terenu GminyPodegrodzie w latach 2016–2018 07.09.2015

 

Wyjaśnienie treści siwz nr 3

Wyjasnienie_siwz_nr_3.pdf

 

 


Wyjaśnienie treści siwz nr 2 oraz zmiana treści siwz nr 1

Wyjasnienie_siwz_nr_2_oraz_zmiana_tresci_siwz_nr_1.pdf

Odpady_mieszkancy/Zmieniony_zalacznik_nr_1.doc

 


Wyjaśnienie SIWZ nr 1.


Dz.U./S S172
05/09/2015
313122-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1/11
05/09/2015S172
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1/11
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:313122-2015:TEXT:PL:HTML
Polska-Podegrodzie: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
2015/S 172-313122
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zakład Gospodarki Komunalnej w PodegrodziuPodegrodzie 248Osoba do kontaktów: Elżbieta Popardowska33-386 PodegrodziePOLSKATel.: +48 184459033E-mail: sekretariat@zgk.podegrodzie.pl, e.popardowska@podegrodzie.plFaks: +48 184484951
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.bip.zgk.podegrodzie.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: jednostka budżetowa
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości z terenu GminyPodegrodzie w latach 2016–2018.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług
Usługi
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: GminaPodegrodzie.
Kod NUTS
Dz.U./S S172
05/09/2015
313122-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2/11
05/09/2015S172
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2/11
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
1. Przedmiotem zamówienia dla zadania pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranychod właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Podegrodzie w latach 2016–2018” jest usługa polegającana odbieraniu odpadów komunalnych z każdej nieruchomości zamieszkałej, położnej na terenie GminyPodegrodzie oraz z nieruchomości niezamieszkałych w tym domków letniskowych i nieruchomości, na którychświadczone się usługi hotelarskie, z wyłączeniem cmentarzy i jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych zterenu Gminy Podegrodzie i ich zagospodarowanie (odzysk, unieszkodliwianie), zgodnie z obowiązującym,w czasie świadczenia usługi, Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Podegrodzie.Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia zobowiązany będzie realizować postanowienia Regulaminemutrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Podegrodzie z uwzględnieniem ewentualnych późniejszychjego zmian wprowadzonych w trakcie realizacji umowy.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych wpojemnikach i/lub workach wytworzonych na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych, na którychpowstają odpady komunalne,
2) odbiór wytworzonych na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpadykomunalne, odpadów zbieranych w sposób selektywny w pojemnikach i/lub workach przeznaczonych do tegocelu, o odpowiedniej kolorystyce, grubości i pojemności, obejmujących:
a) papier i tekturę (opakowaniowe i nie opakowaniowe) o kodach: 20 01 01 i 15 01 01,
b) odpady ze szkła (opakowaniowe i nie opakowaniowe) o kodach 20 01 02 i 15 01 07,
c) odpady z tworzyw sztucznych (opakowaniowe i nie opakowaniowe) o kodach: 20 01 39 i 15 01 02, odpadówmetalu o kodach 15 01 04, 20 01 40 (opakowaniowe i nie opakowaniowe), opakowania wielomateriałowe okodzie 15 01 05 zbierane łącznie, w jednym pojemniku lub worku,
d) odpady budowlane i rozbiórkowe o kodach: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 1702 02, 17 02 03, 17 04 07, 17 08 02, 17 09 04, 20 03 99,
e) zużyte opony o kodzie 16 01 03,
f) odpady wielkogabarytowe, w tym meble o kodzie 20 03 07,
g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodzie 20 01 35*, 20 01 36,
h) odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych (tj. chemikalia, zużyte baterie i akumulatoryi inne) o kodach: 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 27*, 20 01 29*, 20 01 33*,
i) przeterminowane leki o kodach 20 01 32,
j) odpady ulegające biodegradacji o kodach 20 01 08 i 20 02 01.
k) popioły z palenisk indywidualnych gromadzonych selektywnie w pojemnikach lub workach, usytuowanychprzy budynkach zamieszkałych, niezamieszkałych o kodzie 20 03 99.
3) wyposażenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w pojemniki na zużyte baterie i akumulatory(na czas realizacji umowy) zgodnie z załącznikiem nr 8 do niniejszej SIWZ,
4) odbiór odpadów z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów obejmujący w szczególności:przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny,meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, odpady zielone oraz odpady budowlane i rozbiórkowestanowiące odpady komunalne, odpady o walorach surowców wtórnych tj. szkło, opakowania wielomateriałowe,plastik i metal – jako uzupełnienie systemu odbioru odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do odbioruodpadów przekazanych przez właścicieli nieruchomości do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów po otrzymaniu
Dz.U./S S172
05/09/2015
313122-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3/11
05/09/2015S172
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3/11
telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. Przedmiotowy punkt znajduje się na terenie zamkniętegoskładowiska odpadów w Podegrodziu,
5) wyposażenie nieruchomości wielolokalowych na czas realizacji przedmiotu zamówienia w pojemniki doselektywnej zbiórki odpadów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do szczegółowego opisuprzedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ (szczegółowe dane adresowe Zamawiającydostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy),
6) wyposażenia nieruchomości niezamieszkałych na czas realizacji przedmiotu zamówienia w pojemnikido selektywnej zbiorki odpadów komunalnych. Rozmiar pojemników i ich kolorystyka będzie ustalana napodstawie indywidulanych zgłoszeń właścicieli nieruchomości niezamieszkałych (szczegółowe dane adresoweZamawiający dostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy). W załączniku nr 8 podano informacyjnie danedotyczące liczby i rodzajów pojemników, w które w roku 2015 podmiot odbierający odpady, wyłoniony w drodzeprzetargu wyposażał nieruchomości niezamieszkałe, w tym w szczególności, placówki oświatowe, niepublicznezakłady opieki zdrowotnej itp. (zawarte tam dane należy traktować jako szacunkowe),
7) dostarczanie worków do selektywnej zbiorki odpadów komunalnych o odpowiednich parametrach,odpowiedniej kolorystyce i w odpowiedniej ilości, właścicielom poszczególnych nieruchomości zamieszkałych,zgodnie z wymogami obowiązującego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Regulaminu utrzymaniaczystości i porządku w gminach, przy uwzględnieniu ewentualnych zmian jakie mogą w tym zakresiewystąpić.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 8 do SIWZ wraz z wykazami 8.1–8.12.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90000000, 90500000, 90511000, 90511200, 90511300, 90512000, 90513000, 90513100, 90513200, 90533000,90514000
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 4.1.2016. Zakończenie 31.12.2018
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50 000 PLN, przedupływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu;
Dz.U./S S172
05/09/2015
313122-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4/11
05/09/2015S172
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4/11
b) poręczeniach bankowych;
c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawszeporęczeniem pieniężnym;
d) gwarancjach bankowych;
e) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. nr 42, poz. 275 z późn.zm.).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy wPodegrodziu, nr konta 82 8814 0003 2000 0000 5555 0005 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu „Odbióri zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości z terenu GminyPodegrodzie w latach 2016–2018”.
4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającegonajpóźniej w 20.10.2015 o godz. 900.
5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b–f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć wsiedzibie Zamawiającego – w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożeniawadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) – f) musi mieć datę początkową ważności równą, conajmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnimdniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którymmowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o którychmowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgodyna poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania ofertyzłożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronieWykonawcy.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniemart. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
10. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lububezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja „na pierwszeżądanie”).
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:
1. Strony postanawiają, że przedmiot umowy rozliczany będzie miesięcznie.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4)
Inne szczególne warunki
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego
Dz.U./S S172
05/09/2015
313122-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5/11
05/09/2015S172
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5/11
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O zamówienie publiczneubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawanakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności:
a) posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych odwłaścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Podegrodzie, w zakresie niezbędnym do realizacjizamówienia;
b) jest wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonegoprzez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska;
c) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów obejmujący GminęPodegrodzie (zezwolenie musi obejmować kody odpadów stanowiące przedmiot zamówienia), wydane przezwłaściwego Starostę stosownie do zapisów ustawy z 14.12.2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późn.zm.), w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia;
d) posiadają zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów,o którym mowa w ustawie o odpadach z 14.12.2012 (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), w przypadku gdyWykonawca zamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie odpadów we własnym zakresie. W przypadkugdy Wykonawca zamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania,powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu oinformacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
2) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy w tym czasie należycie wykonywali usługi odbioru i zagospodarowania odpadów o łącznej wartości niemniejszej niż 700 000 PLN.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu oinformacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
a) dysponują, co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,co najmniej 1 pojazdem do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej oraz co najmniej 2 pojazdamiprzystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów, przy czym ich parametry techniczne, wtym tonaż muszą uwzględniać specyfikę sieci dróg na terenie Gminy Podegrodzie (szerokość jezdni, rodzajnawierzchni, spadki terenu, tereny trudno dostępne, górzyste, rodzaj zagospodarowania przy drodze);
b) pojazdy, o których mowa w lit. a powyżej, muszą być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu,nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerami telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne odwłaścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem irozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych naodpady. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu poopróżnieniu pojemników. Pojazdy muszą być też wyposażone w system: monitoringu bazującego na systemiepozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych opołożeniu pojazdu i miejscach postojów oraz w system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunkuodpadów – umożliwiający weryfikację tych danych;
c) dysponują bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie, z której terenu odbierane będą odpady lubw odległości nie większej niż 60 km od granicy – stosownie do rozporządzenia Ministra Środowiska z 11.1.2013w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości(Dz.U. z 2013 r., poz. 122). Baza winna być usytuowana na terenie, do którego Wykonawca posiada tytuł
Dz.U./S S172
05/09/2015
313122-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6/11
05/09/2015S172
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6/11
prawny. Teren bazy magazynowo-transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiającywstęp osobom nieupoważnionym. Miejsce przeznaczone do parkowania pojazdów na bazie powinny byćzabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Na terenie bazy muszą być zabezpieczone miejscamagazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych przed emisją zanieczyszczeń do gruntu orazzabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Teren bazy magazynowo-transportowej winienbyć wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ściekówprzemysłowych pochodzących z terenu bazy, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z 18.7.2001Prawo wodne (tekst jednolity: Dz.U. z 2015 r. poz. 469). Baza powinna ponadto być wyposażona w miejscamagazynowania selektywnie zbieranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną wagęnajazdową – w przypadku gdy na terenie bazy następować będzie magazynowanie odpadów. Na terenie bazymuszą znajdować się urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportemdo miejsc przetwarzania. Baza magazynowo–transportowa powinna spełniać wszelkie wymogi określone wRozporządzenia Ministra Środowiska z 11.1.2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbieraniaodpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122).
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu oinformacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 000 000 PLN.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu oinformacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
2. Oferty Wykonawców podlegających wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, uznaje się za odrzucone.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców musispełniać warunki udziału w postępowaniu, przy czym warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia, niezbędnegopotencjału technicznego, osobowego oraz finansowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia będąoceniane łącznie w odniesieniu do łącznego potencjału występujących wspólnie wykonawców.
4. Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przedwszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdywykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonałzamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiającynie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środkitechniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązkówzawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lubzobowiązał się do ich naprawienia.
5. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy. W celu potwierdzeniaspełniania warunków udziału w postępowaniu
5.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawyPrawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ),
2) zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych odwłaścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Podegrodzie, w zakresie niezbędnym do realizacjizamówienia.
3) wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przezGłównego Inspektora Ochrony Środowiska,
Dz.U./S S172
05/09/2015
313122-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7/11
05/09/2015S172
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7/11
4) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów obejmujący Gminę Podegrodzie(zezwolenia musi obejmować kody odpadów stanowiące przedmiot zamówienia), wydane przez właściwegoStarostę stosownie do zapisów ustawy z 14.12.2012 o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), wzakresie niezbędnym do realizacji zamówienia.
5) zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów lub zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o którymmowa w ustawie o odpadach z 14.12.2012 (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), w przypadku gdy Wykonawcazamierza prowadzić odzysk lub unieszkodliwianie we własnym zakresie. W przypadku gdy Wykonawcazamierza przekazywać odpady innemu podmiotowi w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien zawrzećumowę na wskazany zakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie.
6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównychusług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzeczktórych usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywanenależycie (załącznik nr 4). Dowodami, o których mowa w ust. 5.1. pkt 5) są:
a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłychpoświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jestw stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt a).
W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowaw ust. 5.1. pkt 5), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, októrych mowa w ppkt a) i b) powyżej.
6) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług wraz z opisemurządzeń technicznych (załącznik nr 5);
7) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczonyod odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
5.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych dowykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
5.3. Wykonawca w sytuacji określonej w punkcie 5.2 powyżej zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu,iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tymcelu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebywykonania zamówienia
(Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przedmiotowego zobowiązania w formie kopii poświadczanej zazgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty).
5.4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt 5.3, odpowiada solidarnie zwykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że zanieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
5.5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacjifinansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który wwystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
5.6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega nazasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych dowykonania zamówienia, zdolności finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, a podmioty te będąbrały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty ioświadczenia określone w punkcie 5.7 poniżej w odniesieniu do tych podmiotów.
Dz.U./S S172
05/09/2015
313122-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8/11
05/09/2015S172
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8/11
5.7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieniana podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest załączyć dooferty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ);
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia woparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert – Zamiast odpisu z KRS wykonawcy mogą samodzielnie pobierać ze stron Centralnej Informacji KRSwydruki wpisu do rejestru i przedkładać je Zamawiającemu na potwierdzenie spełnienia warunku udziałuw postępowaniu. Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe mają moc równoważną z mocą odpisówwydawanych przez Centralną Informację KRS, pod warunkiem posiadania przez nie cech umożliwiających ichweryfikację z danymi zawartymi w KRS;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczeniazdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.8. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
a) informację o tym, że nie należy / należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp,stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ oraz, w przypadku wskazania, iż Wykonawca należy do takiej grupy, listępodmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, stanowiącą załącznik nr 5.1 do SIWZ.
5.9. Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby,o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 Ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organusądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresieokreślonym w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboskładania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń– zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osóblub notariuszem.
5.10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów:
1) o których mowa w pkt 5.7 ppkt 2–4 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym masiedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
Dz.U./S S172
05/09/2015
313122-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
9/11
05/09/2015S172
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
9/11
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniejniż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – dokumenty te powinny być wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo żeuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniew całości wykonania decyzji właściwego organu – dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) o którym mowa w pkt 5.7 ppkt 5 i 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lubadministracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresieokreślonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8, 10 i 11 ustawy – dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.11. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 5.10, zastępuje się je dokumentemzawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy wystawienia tych dokumentów zgodnie z pkt 5.10powyżej.
5.12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lubmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwychorganów odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
5.13. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przezZamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniuoraz potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przezZamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli ww. wymagane przez Zamawiającegooświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia wwyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo koniecznebyłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinnypotwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowanedostawy i usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął terminskładania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnieńdotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej.
5.14. Zamawiający nie ma obowiązku wzywać Wykonawców do uzupełnienia, o którym mowa powyżej wpkt 5.13, jeżeli mimo uzupełnienia tych oświadczeń lub dokumentów konieczne byłoby odrzucenie ofertyWykonawcy lub unieważnienie postępowania.
5.15. Ponadto do oferty należy dołączyć:
a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ),
b) w formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie instalacje, w szczególnościregionalne instalacje do przetwarzania odpadów komunalnych, do których podmiot odbierający odpadykomunalne od właścicieli nieruchomości, jest zobowiązany przekazać odebrane odpady,
c) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,
Dz.U./S S172
05/09/2015
313122-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
10/11
05/09/2015S172
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
10/11
d) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotuuprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z 29.1.2004Prawo zamówień publicznych.
5.16. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5.17. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia równocześnie wykluczonych Wykonawcówpodając uzasadnienie faktyczne i prawne.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wymienione w sekcji III.2.1).
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wymienione w sekcji III.2.1).
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena ofertowa. Waga 98
2. Termin płatności faktur. Waga 2
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZGK-ZP.271.1.9.2015
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
20.10.2015 - 09:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Dz.U./S S172
05/09/2015
313122-2015-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
11/11
05/09/2015S172
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
11/11
Data: 20.10.2015 - 9:15
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
Wskazany w pkt III.1.1) ostateczny termin wymaganego wadium, które musi się znajdować na koncieZamawiajacego jest terminem wskazanym przez Zamawiającego na potrzeby ogłoszenia, może ono uleczmianie w zależności od czasu publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17 A02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: uzp@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: 1. Środki ochrony prawnej określone w dziale VIustawy Pzp przysługują Wykonawcom, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniudanego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającegoprzepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia o zamówieniu oraz specyfikacji istotnychwarunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym nalistę, o której mowa w art. 154 pkt 5ustawy.
2. Środkami ochrony prawnej są odwołanie (przysługujące na zasadach i składane w trybie określonym wart.180 i n. ustawy) oraz skarga do sądu (przysługująca na zasadach i składana w trybie określonym w art. 198ai n. ustawy).W przypadku postępowania o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych napodstawie art. 11 ust. 8 odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności opisu sposobu dokonywania ocenyspełniania warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia odwołującego z postępowania oraz odrzuceniaoferty odwołującego.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby OdwoławczejWarszawa02-676 ul. Postępu 17 APOLSKAE-mail: uzp@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
2.9.2015

 
Zalaczniki:
opublikowane-w-dzuue-2015-ojs172-313122-pl.pdf
siwz-odpady-2016-2018.pdf
zalacznik-nr-1-6.1.doc
zalacznik-nr-7-wzor-umowy-odpady-2016-2018.pdf
zalacznik-nr-8-szczegolowy-opis-przedmiot-zamowienia-2016-2018.pdf
zalacznik-nr-8.1-niezamieszkale.pdf
zalacznik-nr-8.2-wielolokalowe.pdf
zalacznik-nr-8.3-do-siwz-harmonogramy-na-popioly.pdf
zalacznik-nr-8.4-do-siwz.pdf
zalacznik-nr-8.5-do-siwz-dzienny-raport-wagowy-dla-odpadow-niesegregwoabych-zmieszanych-odpado-komuanlnych-.docx
zalacznik-nr-8.6-do-siwz-dzienny-raport-wagowy-dla-segregowanych-odpado-komunalnych-.docx
zalacznik-nr-8.7.-do-siwz-miesieczne-zestawienie-zmieszanych-odpadow.docx
zalacznik-nr-8.8-do-siwz-miesieczne-zestawienie-segregowanych-odpadow.docx
zalacznik-nr-8.9-wyposazenie-w-pojemniki.pdf
zalacznik-nr-8.10-do-siwz-potwierdzenie-odbioru.doc
zalacznik-nr-8.11-zamieszkale-bez-segregacji.pdf
zalacznik-nr-8.12-wykaz-n.niezamieszkalych-czesciekj-niz-2-razy-w-miesiacu.pdf
««« powrót
 
 


Archiwalny BIP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu Interaktywna Polska