http://www.bip.gov.pl
  Archiwalny BIP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu
Informacje podstawowe
ZGK
Zasady Funkcjonowania
Zarządzenia
Budżet
Przetargi
Ogłoszenia o przetargach
Ogłoszenia z otwarcia ofert
Ogłoszenia o wyborze ofert
Ogłoszenia o zawarciu umowy
Ogłoszenia o zamówieniach poniżej 30 000 euro
Plan Zamówień Publicznych
Gospodarka wodno-ściekowa
Protokoły z kontroli
Redakcja
Statystyki
Rejestr zmian
Informacja dla podmiotów korzystających ze środowiska
RODO
Nabór
Gospodarka Odpadami Komunalnymi - dane archiwalne 2011-2017


 
Ogłoszenia o przetargach 
Przetargi
 
data publikacji:  10-11-2014 | 10:04
data ostatniej modyfikacji:  10-12-2014 | 09:46
data wytworzenia dokumentu:  10-11-2014
autor dokumentu: Agnieszka Połeć
ostatnio modyfikowal: Agnieszka Połeć
   
Zmiana ogłoszenia nr I oraz wyjasnienia i zmiana siwz nr 1: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Podegrodzie w roku 2015 10.11.2014

Zmiana ogłoszenia nr 1 oraz zmiana i wyjaśnienie treści siwz nr 1

Wyslana_zmiana_ogloszenia_nr_1_do_DzUUE_dnia_05_12_2014_r_.pdf

Zmiana_tresci_siwz_nr_1_i_wyjasnienie_siwz_nr_1.pdf

Zmiana_ogloszenia_ogloszenia_opublikowana_w_DzUUE_-_2014-OJS238-419055-pl.pdf


Dz.U./S S216
08/11/2014
382645-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
1/12
08/11/2014S216
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
1/12
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:382645-2014:TEXT:PL:HTML
Polska-Podegrodzie: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
2014/S 216-382645
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu248Osoba do kontaktów: Anna Bodziony, Iwona Horowska33-386 PodegrodziePOLSKATel.: +48 184459033E-mail: a.bodziony@podegrodzie.pl, i.horowska@podegrodzie.plFaks: +48 184484951
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.bip.zgk.podegrodzie.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: jednostka budżetowa
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Ogólne usługi publiczne
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości z terenu GminyPodegrodzie w roku 2015.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług
Usługi
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: GminaPodegrodzie.
Kod NUTS
Dz.U./S S216
08/11/2014
382645-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
2/12
08/11/2014S216
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
2/12
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
1. Przedmiotem zamówienia dla zadania pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranychod właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Podegrodzie w roku 2015” jest usługa polegająca na odbieraniuodpadów komunalnych z każdej nieruchomości zamieszkałej położnej na terenie gminy Podegrodzie orazz nieruchomości niezamieszkałych z wyłączeniem cmentarzy i jednostek Ochotniczych Straży Pożarnychz terenu Gminy Podegrodzie i ich zagospodarowanie (odzysk, unieszkodliwianie), zgodnie z Regulaminemutrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Podegrodzie, przyjętym uchwałą nr XXXIV/355/2013 RadyGminy Podegrodzie z dnia 27.8.2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenieGminy Podegrodzie wraz z późniejszymi zmianami wprowadzonymi następującymi uchwałami Rady GminyPodgrodzie: uchwałą nr XXXVIII/410/2013 z Rady Gminy Podegrodzie z dnia 27.12.2013 r. w sprawie zmianyuchwały nr XXXIV/355/2013 Rady Gminy Podegrodzie z dnia 27.8.2013 r. w sprawie regulaminu utrzymaniaczystości i porządku na terenie gminy Podegrodzie oraz uchwałą nr XLV/485/2014 Rady Gminy Podegrodziez dnia 30 września 2014 r. w sprawie zmiany uchwały nr XXXIV/355/2013 Rady Gminy Podegrodzie z dnia27.8.2013 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Podegrodzie. Wykonawcaw trakcie wykonywania zamówienia zobowiązany będzie realizować postanowienia przedmiotowego regulaminuz uwzględnieniem ewentualnych późniejszych jego zmian wprowadzonych w trakcie realizacji umowy.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych wpojemnikach i/lub workach wytworzonych na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych, na którychpowstają odpady komunalne;
2) odbiór wytworzonych na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpadykomunalne, odpadów zbieranych w sposób selektywny w pojemnikach i/lub workach przeznaczonych do tegocelu, o odpowiedniej kolorystyce, grubości i pojemności, obejmujących:
a) papier i tekturę (opakowaniowe i nie opakowaniowe) o kodach: 20 01 01 i 15 01 01;
b) odpady ze szkła (opakowaniowe i nie opakowaniowe) o kodach 20 01 02 i 15 01 07;
c) odpady z tworzyw sztucznych (opakowaniowe i nie opakowaniowe) o kodach: 20 01 39 i 15 01 02, odpadówmetalu o kodach 15 01 04, 20 01 40 (opakowaniowe i nie opakowaniowe), opakowania wielomateriałowe okodzie 15 01 05 zbierane łącznie, w jednym pojemniku lub worku;
d) odpady budowlane i rozbiórkowe o kodach: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 1702 02, 17 02 03, 17 04 07, 17 08 02, 17 09 04, 20 03 99;
e) zużyte opony o kodzie 16 01 03;
f) odpady wielkogabarytowe, w tym meble o kodzie 20 03 07;
g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodzie 20 01 35*, 20 01 36;
h) odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych (tj. chemikalia, zużyte baterie i akumulatoryi inne) o kodach: 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 27*, 20 01 29*, 20 01 33*;
i) przeterminowane leki o kodach 20 01 32;
j) odpady ulegające biodegradacji o kodach 20 01 08 i 20 02 01;
k) popioły z palenisk indywidualnych gromadzonych selektywnie w pojemnikach lub workach, usytuowanychprzy budynkach zamieszkałych, niezamieszkałych o kodzie 20 03 99.
3) Wyposażenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w pojemniki na zużyte baterie i akumulatory(na czas realizacji umowy) zgodnie z załącznikiem nr 9 do niniejszego opisu.
Dz.U./S S216
08/11/2014
382645-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
3/12
08/11/2014S216
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
3/12
4) Odbiór odpadów z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów obejmujący w szczególności: zużytebaterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, odpady wielkogabarytowe,odpady budowlane i rozbiórkowe, odpady o walorach surowców wtórnych tj. szkło, opakowaniawielomateriałowe, plastik i metal – jako uzupełnienie systemu odbioru odpadów. Wykonawca zobowiązany jestdo odbioru odpadów przekazanych przez właścicieli nieruchomości do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadówpo otrzymaniu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. Przedmiotowy punkt znajduje się na tereniezamkniętego składowiska odpadów w Podegrodziu.
5) Wyposażenie nieruchomości wielolokalowych na czas realizacji przedmiotu zamówienia w pojemnikido selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do szczegółowego opisuprzedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ (szczegółowe dane adresowe Zamawiającydostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy).
6) Wyposażenia nieruchomości niezamieszkałych w pojemniki do selektywnej zbiorki odpadów komunalnych.Rozmiar pojemników i ich kolorystyka będzie ustalana na podstawie indywidulanych zgłoszeń właścicielinieruchomości niezamieszkałych (szczegółowe dane adresowe Zamawiający dostarczy Wykonawcy popodpisaniu umowy). W załączniku nr 9 przedstawiono informacyjnie dane dotyczące liczby i rodzajówpojemników, w które w roku 2013 podmiot odbierający odpady, wyłoniony w drodze przetargu wyposażałnieruchomości niezamieszkałe, w tym w szczególności, placówki oświatowe, niepubliczne zakłady opiekizdrowotnej itp.
7) Dostarczanie worków do selektywnej zbiorki odpadów komunalnych o odpowiednich parametrachodpowiedniej kolorystyce i w odpowiedniej ilości, właścicielom poszczególnych nieruchomościzamieszkałych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ wraz z wykazami 9.1 – 9.10.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
90000000, 90500000, 90511000, 90511200, 90511300, 90512000, 90513000, 90513100, 90513200, 90533000,90514000
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 2.1.2015. Zakończenie 31.12.2015
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
Dz.U./S S216
08/11/2014
382645-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
4/12
08/11/2014S216
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
4/12
1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 20 000 PLN, przedupływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych;
c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawszeporęczeniem pieniężnym;
d) gwarancjach bankowych;
e) gwarancjach ubezpieczeniowych;
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz.275 z późn. zm.).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy wPodegrodziu, nr konta 82 8814 0003 2000 0000 5555 0005 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu „Odbióri zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości z terenu GminyPodegrodzie w roku 2015”.
4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającegonajpóźniej 22.12.2014 o godz. 9:00.
5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b–f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć wsiedzibie Zamawiającego – w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożeniawadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b)–f) musi mieć datę początkową ważności równą, conajmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnimdniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którymmowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o którychmowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o którejmowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgodyna poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania ofertyzłożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronieWykonawcy.
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniemart. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
10. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lububezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja „na pierwszeżądanie”).
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:
Projekt umowy:
1. Strony postanawiają, że przedmiot umowy rozliczany będzie miesięcznie.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
Dz.U./S S216
08/11/2014
382645-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
5/12
08/11/2014S216
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
5/12
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lubhandlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O zamówienie publiczneubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp tj.:
1.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawanakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności:
a) posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych odwłaścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta gminy Podegrodzie, w zakresie niezbędnym do realizacjizamówienia;
b) posiadają uprawnienia przepisane prawem do odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego;
c) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów obejmujący gminęPodegrodzie (zezwolenie musi obejmować kody odpadów stanowiące przedmiot zamówienia), wydane przezwłaściwego starostę stosownie do zapisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz.21 z późn. zm.), w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia;
d) posiadają zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa w ustawie o odpadach z dnia14 grudnia 2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzićodzysk lub unieszkodliwianie we własnym zakresie. W przypadku gdy Wykonawca zamierza przekazywaćodpady innemu podmiotowi w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien zawrzeć umowę na wskazanyzakres z podmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie;
a) posiadają umowę lub umowy zawarte z podmiotem lub z podmiotami prowadzącymi instalacje regionalne lubzastępcze przetwarzające zmieszane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnychprzeznaczonych do składowania oraz odpadów zielonych wskazanych dla regionu Sądecko-Gorlickiegouchwałą nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania„Planu Gospodarki Odpadami województwa małopolskiego” z późniejszymi zmianami.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu oinformacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
1.2) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jestkrótszy w tym czasie należycie wykonywali usługi odbioru i zagospodarowania odpadów o łącznej wartości niemniejszej niż 300 000 PLN.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu oinformacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
1.3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) dysponują, co najmniej 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych,co najmniej 1 pojazdem do odbioru odpadów bez funkcji kompaktującej oraz co najmniej 2 pojazdamiprzystosowanymi do odbierania selektywnie zebranych odpadów, przy czym ich parametry techniczne, wtym tonaż muszą uwzględniać specyfikę sieci dróg na terenie Gminy Podegrodzie (szerokość jezdni, rodzajnawierzchni, spadki terenu, tereny trudno dostępne, górzyste, rodzaj zagospodarowania przy drodze);
b) pojazdy, o których mowa w lit. a powyżej, muszą być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu,nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerami telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne odwłaścicieli nieruchomości. Pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem irozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na
Dz.U./S S216
08/11/2014
382645-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
6/12
08/11/2014S216
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
6/12
odpady. Pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu poopróżnieniu pojemników. Pojazdy muszą być też wyposażone w:
— system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałezapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów oraz
— system czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tychdanych;
c) dysponują bazą magazynowo-transportową usytuowaną w gminie, z której terenu odbierane będą odpadylub w odległości nie większej niż 60 km od granicy – stosownie do Rozporządzenia Ministra Środowiska zdnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnychod właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122). Baza winna być usytuowana na terenie, doktórego Wykonawca posiada tytuł prawny. Teren bazy magazynowo-transportowej musi być zabezpieczonyw sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym. Miejsce przeznaczone do parkowaniapojazdów na bazie powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu. Na terenie bazymuszą być zabezpieczone miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych przedemisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych.Teren bazy magazynowo-transportowej winien być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniającezagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych pochodzących z terenu bazy, zgodnie zwymaganiami określonymi w ustawie z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145 z późn.zm.). Baza powinna ponadto być wyposażona w miejsca magazynowania selektywnie zbieranych odpadów zgrupy odpadów komunalnych, legalizowaną wagę najazdową – w przypadku gdy na terenie bazy następowaćbędzie magazynowanie odpadów. Na terenie bazy muszą znajdować się urządzenia do selektywnegogromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania. Baza magazynowo-transportowa powinna spełniać wszelkie wymogi określone w Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych odwłaścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r., poz. 122);
d) posiadają umowę na usługę ważenia na legalizowanej samochodowej wadze najazdowej (potwierdzonejŚwiadectwem legalizacji wagi wydanym przez Naczelnika Urzędu Miar), w przypadku gdy na terenie bazymagazynowo-transportowej nie następuje magazynowanie odpadów. W przypadku, gdy na terenie bazymagazynowo-transportowej następuje magazynowanie odpadów musi być ona wyposażona w legalizowanąsamochodową wagę najazdową potwierdzoną Świadectwem legalizacji wagi wydanym przez NaczelnikaUrzędu Miar.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu oinformacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
1.4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej zprzedmiotem zamówienia na kwotę minimum 400 000 PLN.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia – nie spełnia w oparciu oinformacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
1.5 Oferty Wykonawców podlegających wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, uznaje się za odrzucone.
1.6) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawcówmusi spełniać warunki udziału w postępowaniu, przy czym warunki dotyczące wiedzy i doświadczenia,niezbędnego potencjału technicznego, osobowego oraz finansowego niezbędnego do realizacji przedmiotuzamówienia będą oceniane łącznie w odniesieniu do łącznego potencjału występujących wspólniewykonawców.
Dz.U./S S216
08/11/2014
382645-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
7/12
08/11/2014S216
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
7/12
1.7) Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przedwszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdywykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonałzamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiającynie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środkitechniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązkówzawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lubzobowiązał się do ich naprawienia.
2. Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie muszą dostarczyć Wykonawcy. W celu potwierdzeniaspełniania warunków udziału w postępowaniu.
2.1 W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawyPrawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ);
2) zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych odwłaścicieli nieruchomości prowadzonego przez wójta gminy Podegrodzie, w zakresie niezbędnym do realizacjizamówienia;
3) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów obejmujący gminę Podegrodzie(zezwolenia musi obejmować kody odpadów stanowiące przedmiot zamówienia), wydane przez właściwegostarostę stosownie do zapisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn.zm.), w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia;
4) zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa w ustawie o odpadach z dnia 14 grudnia2012 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), w przypadku gdy Wykonawca zamierza prowadzić odzysklub unieszkodliwianie we własnym zakresie. W przypadku gdy Wykonawca zamierza przekazywać odpadyinnemu podmiotowi w celu ich odzysku lub unieszkodliwiania, powinien zawrzeć umowę na wskazany zakres zpodmiotem posiadającym zezwolenie w tym zakresie;
5) umowę lub umowy zawarte z podmiotem lub z podmiotami prowadzącymi instalacje regionalne lubzastępcze przetwarzające zmieszane odpady komunalne, pozostałości z sortowania odpadów komunalnychprzeznaczonych do składowania oraz odpadów zielonych wskazanych dla regionu Sądecko-Gorlickiegouchwałą nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania„Planu Gospodarki Odpadami województwa małopolskiego” z późniejszymi zmianami;
6) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównychusług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalnościjest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzeczktórych usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywanenależycie (załącznik nr 4). Dowodami, o których mowa w ust. 2.1. pkt 6) są:
a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłychpoświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jestw stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt a).
W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowaw ust. 2.1. pkt 6), zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, októrych mowa w ppkt a) i b) powyżej;
7) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług wraz z opisemurządzeń technicznych (załącznik nr 5);
Dz.U./S S216
08/11/2014
382645-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
8/12
08/11/2014S216
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
8/12
8) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczonyod odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
2.2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych dowykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie odcharakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
2.3. Wykonawca w sytuacji określonej w punkcie 2.2 powyżej zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu,iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tymcelu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzebywykonania zamówienia (Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia przedmiotowego zobowiązania w formiekopii poświadczanej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty).
2.4. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt 2.3, odpowiada solidarnie zwykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że zanieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
2.5. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacjifinansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który wwystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku.
2.6. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega nazasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych dowykonania zamówienia, zdolności finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, a podmioty te będąbrały udział w realizacji części zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty ioświadczenia określone w punkcie 2.7 poniżej w odniesieniu do tych podmiotów.
2.7. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówieniana podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest załączyć dooferty:
1) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do SIWZ);
2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia woparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składaniaofert - Zamiast odpisu z KRS wykonawcy mogą samodzielnie pobierać ze stron Centralnej Informacji KRSwydruki wpisu do rejestru i przedkładać je Zamawiającemu na potwierdzenie spełnienia warunku udziałuw postępowaniu. Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe mają moc równoważną z mocą odpisówwydawanych przez Centralną Informację KRS, pod warunkiem posiadania przez nie cech umożliwiających ichweryfikację z danymi zawartymi w KRS;
3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenielub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy RolniczegoUbezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczeniazdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lubrozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu,wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4–8 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Dz.U./S S216
08/11/2014
382645-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
9/12
08/11/2014S216
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
9/12
6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.8. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej:
a) informację o tym, że nie należy / należy do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Pzp,stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ oraz, w przypadku wskazania, iż Wykonawca należy do takiej grupy, listępodmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, stanowiącą załącznik nr 6.1 do SIWZ.
2.9. Jeżeli w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby,o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 Ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytoriumRzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organusądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresieokreślonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływemterminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia alboskładania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń– zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym,administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osóblub notariuszem.
2.10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów:
1) o których mowa w pkt 2.7 ppkt 2-4 i 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym masiedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniejniż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – dokumenty te powinny być wystawione niewcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo żeuzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniew całości wykonania decyzji właściwego organu – dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 3miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) o którym mowa w pkt 2.7 ppkt 5 i 7 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lubadministracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresieokreślonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8, 10 i 11 ustawy – dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2.11. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2.10, zastępuje się je dokumentemzawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy,złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lubgospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy wystawienia tych dokumentów zgodnie z pkt 2.10powyżej.
2.12. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lubmiejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwychorganów odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejscezamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Dz.U./S S216
08/11/2014
382645-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
10/12
08/11/2014S216
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
10/12
2.13. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przezZamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniuoraz potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy i usługi wymagań określonych przezZamawiającego, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli ww. wymagane przez Zamawiającegooświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia wwyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo koniecznebyłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinnypotwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowanedostawy i usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął terminskładania ofert. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnieńdotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej.
2.14. Zamawiający nie ma obowiązku wzywać Wykonawców do uzupełnienia, o którym mowa powyżej wpkt 2.13, jeżeli mimo uzupełnienia tych oświadczeń lub dokumentów konieczne byłoby odrzucenie ofertyWykonawcy lub unieważnienie postępowania.
2.15. Ponadto do oferty należy dołączyć:
a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ);
b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo;
c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotuuprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
2.16. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
2.17. O wykluczeniu z postępowania Zamawiający zawiadamia równocześnie wykluczonych Wykonawcówpodając uzasadnienie faktyczne i prawne.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wymienione w sekcji III.2.1).
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wymienione w sekcji III.2.1).
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena ofertowa. Waga 95
2. Odległość. Waga 5
Dz.U./S S216
08/11/2014
382645-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
11/12
08/11/2014S216
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
11/12
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZGK-ZP.271.1.14.2014
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
22.12.2014 - 9:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 22.12.2014 - 9:15
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Sierpień 2015.
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
Wskazany w pkt III.1.1) ostateczny termin wymaganego wadium, które musi się znajdować na koncieZamawiajacego jest terminem wskazanym przez Zamawiającego na potrzeby ogłoszenia, może ono uleczmianie w zależności od czasu publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17A02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: uzp@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Dokładne informacje na temat terminów składaniaodwołań:
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Dz.U./S S216
08/11/2014
382645-2014-PL
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
12/12
08/11/2014S216
http://ted.europa.eu/TED
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej
12/12
1. Środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Pzp przysługują Wykonawcom, a także innemupodmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodęw wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia ozamówieniu oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym nalistę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.
2. Środkami ochrony prawnej są odwołanie (przysługujące na zasadach i składane w trybie określonym w art.180 i n. ustawy) oraz skarga do sądu (przysługująca na zasadach i składana w trybie określonym w art. 198ai n. ustawy).W przypadku postępowania o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych napodstawie art. 11 ust. 8 odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności opisu sposobu dokonywania ocenyspełniania warunków udziału w postępowaniu, wykluczenia odwołującego z postępowania oraz odrzuceniaoferty odwołującego.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Prezes Krajowej Izby Odwoławczej02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: uzp@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
4.11.2014

 
Zalaczniki:
ogloszenie-opublikowane-w-dzuue.pdf
siwz.pdf
zalacznik-nr-1-6.1.doc
zalacznik-nr-7-wzor-umowy.pdf
zalacznik-nr-8-regulamin-utrzymania-czystosci-i-porzadku-na-terenie-gminy-podegrodzie.pdf
zalacznik-nr-9-szczegolowy-opis-przedmiot-zamowienia.pdf
zalacznik-nr-9.1-do-siwz.pdf
zalacznik-nr-9.2-do-siwz.pdf
zalacznik-nr-9.3-do-siwz-odpady-wieklogabarytowe-zuzyty-sprzetr-popiol.pdf
zalacznik-9.4-do-siwz.pdf
zalacznik-nr-9.5-do-siwz-dzienny-raport-wagowy-dla-odpadow-niesegregwoabych-zmieszanych-odpado-komuanlnych-.pdf
zalacznik-nr-9.6-do-siwz-dzienny-raport-wagowy-dla-segregowanych-odpado-komunalnych-.pdf
zalacznik-nr-9.7.-do-siwz-miesieczne-zestawienie-zmieszanych-odpadow.pdf
zalacznik-nr-9.8-do-siwz-miesieczne-zestawienie-segregowanych-odpadow.pdf
zalacznik-nr-9.9-wykaz-nieruchomosci-wyposazenie-w-pojemniki.pdf
zalacznik-nr-9.10-do-siwz.pdf
««« powrót
 
 


Archiwalny BIP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu Interaktywna Polska