http://www.bip.gov.pl
  Archiwalny BIP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu
Informacje podstawowe
ZGK
Zasady Funkcjonowania
Zarządzenia
Budżet
Przetargi
Ogłoszenia o przetargach
Ogłoszenia z otwarcia ofert
Ogłoszenia o wyborze ofert
Ogłoszenia o zawarciu umowy
Ogłoszenia o zamówieniach poniżej 30 000 euro
Plan Zamówień Publicznych
Gospodarka wodno-ściekowa
Protokoły z kontroli
Redakcja
Statystyki
Rejestr zmian
Informacja dla podmiotów korzystających ze środowiska
RODO
Nabór
Gospodarka Odpadami Komunalnymi - dane archiwalne 2011-2017


 
Ogłoszenia o zawarciu umowy 
Przetargi
 
data publikacji:  10-02-2014 | 15:07
data ostatniej modyfikacji:  10-02-2014 | 15:07
data wytworzenia dokumentu:  10-02-2014
autor dokumentu: Agnieszka Połeć
ostatnio modyfikowal: Agnieszka Połeć
   
Odbiór i wywóz zwłok bezdomnych i dziko żyjących zwierząt z terenu Gminy Podegrodzie 10.02.2014

 

Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 31048-2014 z dnia 2014-01-28 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Podegrodzie
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i wywożeniu zwłok bezdomnych i dziko żyjących zwierząt z terenu Gminy Podegrodzie do miejsc utylizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym w...
Termin składania ofert: 2014-02-05

Podegrodzie: Odbiór i wywóz zwłok bezdomnych i dziko żyjących zwierząt z terenu Gminy Podegrodzie
Numer ogłoszenia w BZP: 46724 - 2014; data zamieszczenia w BZP: 10.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31048 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 18 448 49 54, faks 18 448 49 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i wywóz zwłok bezdomnych i dziko żyjących zwierząt z terenu Gminy Podegrodzie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1.     Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i wywożeniu zwłok bezdomnych i dziko żyjących zwierząt z terenu Gminy Podegrodzie do miejsc utylizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz przepisami weterynaryjnymi, w tym Rozporządzeniem (WE) nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r., ustanawiającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi. Szacunkowo przyjmuje się, iż w okresie obowiązywania umowy usługa obejmować będzie ok. 10 szt. padłych zwierząt.
Rodzaj i częstotliwość odbioru odpadów
Wykonawca będzie zobowiązany do odbierania padłych zwierząt do 8 godzin od chwili zgłoszenia przyjętego od osoby upoważnionej przez Zamawiającego, wskazanej do kontaktu w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia, określonej w umowie.
Pozostałe obowiązki Wykonawcy
a) Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
b) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: zachować czystość w miejscu wykonywania usługi, zabezpieczyć prace pod względem BHP.
c) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich wyrządzone w trakcie odbioru i transportu odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia:
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia stosownej ewidencji odebranych odpadów zgodnie z art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.).
Rozliczanie realizacji usług będących przedmiotem zamówienia
W celu rozliczania z realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i przekazywania zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej miesięcznych sprawozdań zawierających dane o ilości padłych zwierząt przekazanych do utylizacji w danym okresie rozliczeniowym.
Rozliczanie usługi będzie odbywało się w trybie miesięcznym na podstawie ilości wywiezionych zwierząt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
·        Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
·        SITA MALOPOLSKA Sp. z o.o., ul. Kosiarzy 5A, 30-731 Kraków, oddział w Nowym Sączu, ul. Jana Pawła II 37, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5175,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
·         Cena wybranej oferty: 5000,00
·         Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00
·         Waluta: PLN.
 
 
««« powrót
 
 


Archiwalny BIP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu Interaktywna Polska