Ogłoszenie powiązane: 
Ogłoszenie nr 31048-2014 z dnia 2014-01-28 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Podegrodzie 
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i wywożeniu zwłok bezdomnych i dziko żyjących zwierząt z terenu Gminy Podegrodzie do miejsc utylizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym w... 
Termin składania ofert: 2014-02-05  
 
 
Podegrodzie: Odbiór i wywóz zwłok bezdomnych i dziko żyjących zwierząt z terenu Gminy Podegrodzie 
Numer ogłoszenia w BZP: 46724 - 2014; data zamieszczenia w BZP: 10.02.2014 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31048 - 2014r. 
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie. 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 18 448 49 54, faks 18 448 49 51. 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa. 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i wywóz zwłok bezdomnych i dziko żyjących zwierząt z terenu Gminy Podegrodzie. 
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi. 
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 
1.     Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu i wywożeniu zwłok bezdomnych i dziko żyjących zwierząt z terenu Gminy Podegrodzie do miejsc utylizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, w tym w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21 z późn. zm.) oraz przepisami weterynaryjnymi, w tym Rozporządzeniem (WE) nr 1774/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 3 października 2002 r., ustanawiającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi. Szacunkowo przyjmuje się, iż w okresie obowiązywania umowy usługa obejmować będzie ok. 10 szt. padłych zwierząt.  
Rodzaj i częstotliwość odbioru odpadów  
Wykonawca będzie zobowiązany do odbierania padłych zwierząt do 8 godzin od chwili zgłoszenia przyjętego od osoby upoważnionej przez Zamawiającego, wskazanej do kontaktu w sprawie realizacji przedmiotu zamówienia, określonej w umowie.  
Pozostałe obowiązki Wykonawcy 
a) Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.  
b) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: zachować czystość w miejscu wykonywania usługi, zabezpieczyć prace pod względem BHP.  
c) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich wyrządzone w trakcie odbioru i transportu odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.  
Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia:  
Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia stosownej ewidencji odebranych odpadów zgodnie z art. 66 i 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.).  
Rozliczanie realizacji usług będących przedmiotem zamówienia  
W celu rozliczania z realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i przekazywania zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej miesięcznych sprawozdań zawierających dane o ilości padłych zwierząt przekazanych do utylizacji w danym okresie rozliczeniowym.  
Rozliczanie usługi będzie odbywało się w trybie miesięcznym na podstawie ilości wywiezionych zwierząt.. 
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2. 
SEKCJA III: PROCEDURA 
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony 
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
·        Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2014. 
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1. 
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0. 
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA: 
·        SITA MALOPOLSKA Sp. z o.o., ul. Kosiarzy 5A, 30-731 Kraków, oddział w Nowym Sączu, ul. Jana Pawła II 37, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.  
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5175,00 PLN. 
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ 
·         Cena wybranej oferty: 5000,00 
·         Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00 
·         Waluta: PLN. 
  
   |