http://www.bip.gov.pl
  Archiwalny BIP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu
Informacje podstawowe
ZGK
Zasady Funkcjonowania
Zarządzenia
Budżet
Przetargi
Ogłoszenia o przetargach
Ogłoszenia z otwarcia ofert
Ogłoszenia o wyborze ofert
Ogłoszenia o zawarciu umowy
Ogłoszenia o zamówieniach poniżej 30 000 euro
Plan Zamówień Publicznych
Gospodarka wodno-ściekowa
Protokoły z kontroli
Redakcja
Statystyki
Rejestr zmian
Informacja dla podmiotów korzystających ze środowiska
RODO
Nabór
Gospodarka Odpadami Komunalnymi - dane archiwalne 2011-2017


 
Ogłoszenia o zawarciu umowy 
Przetargi
 
data publikacji:  03-02-2016 | 14:11
data ostatniej modyfikacji:  03-02-2016 | 14:11
data wytworzenia dokumentu:  03-02-2016
autor dokumentu: Agnieszka Połeć
ostatnio modyfikowal: Agnieszka Połeć
   
Odbiór, sprzątanie i zagospodarowanie odpadów z przystanków i miejsc publicznych z terenu Gminy Podegrodzie - zamówienie uzupełniające I 03.02.2016

Podegrodzie: Odbiór, sprzątanie i zagospodarowanie odpadów z przystanków i miejsc publicznych z terenu Gminy Podegrodzie - zamówienie uzupełniające I
Numer ogłoszenia: 24064 - 2016; data zamieszczenia: 03.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 18 448 49 54, faks 18 448 49 51.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, sprzątanie i zagospodarowanie odpadów z przystanków i miejsc publicznych z terenu Gminy Podegrodzie - zamówienie uzupełniające I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiot zamówienia obejmuje:

a)     usługę polegającą na odbieraniu każdorazowo odpadów z przystanków i miejsc publicznych (kosze uliczne usytuowane przy drogach), obejmujących łącznie 77 punkty (szacuje się około 3,85 Mg w okresie obowiązywania umowy) oraz transport tych odpadów do miejsc zagospodarowania. Przedmiot zamówienia dotyczy odpadów o kodach 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne i/lub 20 03 03 - odpady z czyszczenia ulic i placów.

W zakres zamówienia wchodzi także każdorazowo uporządkowanie terenu w miejscu gromadzenia odpadów w/w 77 punktach.

Sprzątanie przystanków i miejsc publicznych odbywać się będzie, co najmniej dwa razy w tygodniu w okresie od początku maja do końca września i raz na tydzień w pozostałym okresie. Niezależnie od częstotliwości opróżniania koszy ulicznych określonej powyżej, Wykonawca świadczący usługę ma obowiązek nie dopuścić do ich przepełnienia i wysypywania się odpadów na ziemię. Wykonawca ma obowiązek monitorować w tym celu ilość odpadów w koszach oraz na każde telefoniczne zgłoszenie osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego w ciągu 24h od chwili zgłoszenia opróżnić przepełniony kosz uliczny. Wykonawca jest obowiązany przewidzieć taką sytuację i ująć dodatkowe koszty w kalkulacji wynagrodzenia przedmiotu umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami w postępowaniu na zamówienie podstawowe..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00-9, 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.13.00-5, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3, 90.61.00.00-6, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0, 90.91.00.00-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Transport Specjalizowany Marek Wójcik, Podegrodzie 172, 33-386 Podegrodzie, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12350,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13860,00
  • Oferta z najniższą ceną: 13860,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13860,00
  • Waluta: PLN .

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Zamawiający: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu ogłosił przetarg nieograniczony na: Odbiór, sprzątanie i zagospodarowanie odpadów z przystanków i miejsc publicznych
z terenu Gminy Podegrodzie przekazany Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 23.04.2015 r. oraz opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej 2015/ S 082 - 146071 z dnia 28.04.2015 r. na stronie BIP-u Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu oraz w siedzibie Zamawiającego - tablica ogłoszeń I piętro,
w którym zostało przewidziane zamówienie uzupełniające stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Umowa na przedmiotowe zamówienie została zawarta z wybranym Wykonawcą: Transport Specjalizowany Marek Wójcik z siedzibą Podegrodzie 172, 33-386 Podegrodzie. Usługa jest niezbędna do prawidłowego funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy - Zamawiający skorzystał z możliwości zastosowania art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 6) w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

 

 

««« powrót
 
 


Archiwalny BIP Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu Interaktywna Polska