Dz.U./S S128 
07/07/2015 
236026-2015-PL 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
1/5 
07/07/2015S128 
http://ted.europa.eu/TED 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 
1/5 
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:236026-2015:TEXT:PL:HTML 
Polska-Podegrodzie: Usługi transportu odpadów 
2015/S 128-236026 
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 
Usługi 
Dyrektywa 2004/18/WE 
Sekcja I: Instytucja zamawiająca 
I.1) 
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe 
Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu248Osoba do kontaktów: Elżbieta Popardowska33-386 PodegrodziePOLSKATel.: +48 184459033E-mail: sekretariat@zgk.podegrodzie.pl, e.popardowska@podegrodzie.plFaks: +48 184484951 
Adresy internetowe: 
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.bip.zgk.podegrodzie.pl 
I.2) 
Rodzaj instytucji zamawiającej 
Inna: jednostka budżetowa 
I.3) 
Główny przedmiot lub przedmioty działalności 
Ogólne usługi publiczne 
I.4) 
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających 
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie 
Sekcja II: Przedmiot zamówienia 
II.1) 
Opis 
II.1.1) 
Nazwa nadana zamówieniu 
Odbiór, sprzątanie i zagospodarowanie odpadów z przystanków i miejsc publicznych z terenuGminyPodegrodzie – II. 
II.1.2) 
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług 
Usługi 
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: GminaPodegrodzie. 
Kod NUTS 
II.1.3) 
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ) 
II.1.4) 
Krótki opis zamówienia lub zakupu 
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu każdorazowo odpadów z przystankówi miejsc publicznych (kosze uliczne usytuowane przy drogach), obejmujących łącznie 74 punkty(szacuje się około 13 Mg w okresie obowiązywania umowy) oraz transport tych odpadów do miejsc 
Dz.U./S S128 
07/07/2015 
236026-2015-PL 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
2/5 
07/07/2015S128 
http://ted.europa.eu/TED 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 
2/5 
zagospodarowania.Przedmiot zamówienia dotyczy odpadów o kodach 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane)odpady komunalne i/lub 20 03 03 – odpady z czyszczenia ulic i placów. 
Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zmieszanych odpadów komunalnych bezpośredniodo regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej dla Regionu Sądecko –Gorlickiego Uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawiewykonania„Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r. z późniejszymizmianami. 
Odpady z czyszczenia ulic i placów o kodzie 20 03 03 Wykonawca zobowiązany jest do ich przekazania doinstalacji odzysku lub unieszkodliwiania z uwzględnieniem hierarchii sposobów postępowania z odpadami,o których mowa w art. 17 i 18 oraz zgodnie z zasada bliskości, o której mowa w art. 20 ustawy z dnia 14grudnia2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.). 
W zakres zamówienia wchodzi także każdorazowo uporządkowanie terenu w miejscu gromadzenia odpadów w/w 74 punktach. 
Kosze w miejscach publicznych to pojemniki o pojemności 50 l (wykaz przystanków i miejsc publicznychstanowi załącznik nr 8 do specyfikacji). 
Zakres odbioru odpadów z przystanków obejmuje uprzątnięcie wiaty oraz miejsca bez wiaty, chodnika na całejdługości zatoki, a w przypadku braku zatoki na długości 3 mb z każdej strony znaku informacyjnego. 
Zakres odbioru odpadów z miejsc publicznych obejmuje uprzątnięcie powierzchni chodnika lub pobocza nadługości 3 mb z każdej strony kosza. 
Na przystankach zlokalizowane są głównie kosze plastikowe o pojemności 50 l i pięć koszy metalowych opojemności 100 l, znajdujące się w miejscowościach: Podegrodzie (4 szt.) i Stadła (1 szt.). 
Rodzaj i częstotliwość odbioru odpadów 
Sprzątanie przystanków i miejsc publicznych odbywać się będzie, co najmniej dwa razy w tygodniu w okresieod początku maja do końca września i raz na tydzień w pozostałym okresie. Niezależnie od częstotliwościopróżniania koszy ulicznych określonej powyżej, Wykonawca świadczący usługę ma obowiązek nie dopuścićdo ich przepełnienia i wysypywania się odpadów na ziemię. Wykonawca ma obowiązek monitorować w tym celuilość odpadów w koszach oraz 
na każde telefoniczne zgłoszenie osoby upoważnionej ze strony Zamawiającego w ciągu 24h od chwilizgłoszenia opróżnić przepełniony kosz uliczny. Wykonawca jest obowiązany przewidzieć taką sytuację i ująćdodatkowe koszty w kalkulacji wynagrodzenia przedmiotu umowy. 
Pozostałe obowiązki Wykonawcy 
a) Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniegostanu sanitarnego, w szczególności poprzez zapobieganie wysypywaniu się odpadów z pojemników, atakże poprzez uprzątniecie i odbieranie odpadów z miejsc ich zbierania, w tym także tych, które nie zostałyzamieszczone w pojemnikach. Wykonawca jest obowiązany również do odebrania i usunięcia odpadów wprzypadku, gdy ich wysypanie nie wystąpiło w trakcie ich odbioru. 
b) Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów doinstalacjizagospodarowania odpadów, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia2014 r.w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. 2014 r., poz. 1973). 
c) Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi całkowitą odpowiedzialność zaprawidłowegospodarowanie odpadami, stosownie od obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie,w szczególnościustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekstjednolity: Dz. U. z2013 r., poz. 1399, z późn.zm), jak również obowiązujących Planów Gospodarki Odpadami WojewództwaMałopolskiego. 
Dz.U./S S128 
07/07/2015 
236026-2015-PL 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
3/5 
07/07/2015S128 
http://ted.europa.eu/TED 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 
3/5 
d) W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich pracniezbędnychprzy realizacji zamówienia m. in.: zachować czystość w miejscu wykonywania usługi, zabezpieczyćprace podwzględem BHP. 
e) Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich wyrządzone w trakcie odbioru i transportu odpadówodpowiedzialność ponosi Wykonawca. 
f) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za zniszczenie lub uszkodzenie pojemników dozbieraniaodpadów, powstałych w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 
Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: 
Wykonawca będzie zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania zmieszanychodpadówkomunalnych do regionalnych lub zastępczych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnychalbo doinstalacji odzysku lub unieszkodliwienia odpadów zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakichmowa wrozporządzaniu Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów stosowanych napotrzebyewidencji odpadów. 
Rozliczanie realizacji usług będących przedmiotem zamówienia. 
W celu rozliczania z realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązany jestdosporządzania i przekazywania zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej miesięcznychsprawozdańzawierających dane o: 
a) masie odebranych w ramach realizacji umowy odpadów komunalnych oraz o sposobieichzagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane. 
Rozliczanie usługi będzie odbywało się w trybie miesięcznym na podstawie łącznej masyposzczególnychrodzajów odebranych i przekazach do utylizacji odpadów. 
II.1.5) 
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 
90512000, 90500000, 90511000, 90511300, 90533000, 90514000, 90610000, 90611000, 90612000,90910000 
II.1.6) 
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) 
II.2) 
Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień) 
II.2.1) 
Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień) 
Wartość: 44 200 PLN 
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8 
Sekcja IV: Procedura 
IV.1) 
Rodzaj procedury 
IV.1.1) 
Rodzaj procedury 
Otwarta 
IV.2) 
Kryteria udzielenia zamówienia 
IV.2.1) 
Kryteria udzielenia zamówienia 
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów 
1. Cena. Waga 95 
2. Termin płatności faktur. Waga 5 
IV.2.2) 
Informacje na temat aukcji elektronicznej 
Wykorzystano aukcję elektroniczną: nie 
IV.3) 
Informacje administracyjne 
IV.3.1) 
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą 
ZGK-ZP.271.1.7.2015 
Dz.U./S S128 
07/07/2015 
236026-2015-PL 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
4/5 
07/07/2015S128 
http://ted.europa.eu/TED 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 
4/5 
IV.3.2) 
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia 
Ogłoszenie o zamówieniu 
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2015/S 82-146071 z dnia 28.4.2015 
Inne wcześniejsze publikacje 
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2015/S 47-081550 z dnia 7.3.2015 
Sekcja V: Udzielenie zamówienia 
V.1) 
Data decyzji o udzieleniu zamówienia: 
1.7.2015 
V.2) 
Informacje o ofertach 
Liczba otrzymanych ofert: 1 
V.3) 
Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia 
Transport Specjalizowany Marek WójcikPodegrodzie 17233-386 PodegrodziePOLSKAE-mail: marek.wojcik@poczta.onet.plTel.: +48 184459503 
V.4) 
Informacje na temat wartości zamówienia 
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia: 
Wartość: 62 985,54 PLN 
Bez VAT 
Całkowita końcowa wartość zamówienia: 
Wartość: 44 200 PLN 
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8 
Jeżeli jest to wartość roczna lub miesięczna,: 
liczbę miesięcy: 6 
V.5) 
Informacje na temat podwykonawstwa 
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: nie 
Sekcja VI: Informacje uzupełniające 
VI.1) 
Informacje o funduszach Unii Europejskiej 
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie 
VI.2) 
Informacje dodatkowe: 
VI.3) 
Procedury odwoławcze 
VI.3.1) 
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze 
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17A02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: uzp@uzp.gov.plTel.: +48 2245801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 4587800 
VI.3.2) 
Składanie odwołań 
Dz.U./S S128 
07/07/2015 
236026-2015-PL 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
5/5 
07/07/2015S128 
http://ted.europa.eu/TED 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 
5/5 
VI.3.3) 
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań 
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17A02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: uzp@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800 
VI.4) 
Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 
2.7.2015  |