Dz.U./S S3 
06/01/2015 
3652-2015-PL 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
1/5 
06/01/2015S3 
http://ted.europa.eu/TED 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 
1/5 
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:3652-2015:TEXT:PL:HTML 
Polska-Podegrodzie: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 
2015/S 003-003652 
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 
Usługi 
Dyrektywa 2004/18/WE 
Sekcja I: Instytucja zamawiająca 
I.1) 
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe 
Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu248Osoba do kontaktów: Anna Bodziony, Iwona Horowska33-386 PodegrodziePOLSKATel.: +48 184459033E-mail: sekretariat@zgk.podegrodzie.pl, a.bodziony@podegrodzie.pl, i.horowska@podegrodzie.plFaks: +48 184484951 
Adresy internetowe: 
Ogólny adres instytucji zamawiającej: http://www.bip.zgk.podegrodzie.pl 
I.2) 
Rodzaj instytucji zamawiającej 
Inna: jednostka budżetowa 
I.3) 
Główny przedmiot lub przedmioty działalności 
Ogólne usługi publiczne 
I.4) 
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających 
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie 
Sekcja II: Przedmiot zamówienia 
II.1) 
Opis 
II.1.1) 
Nazwa nadana zamówieniu 
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości z terenu GminyPodegrodzie w roku 2015. 
II.1.2) 
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczeniausług 
Usługi 
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: GminaPodegrodzie. 
Kod NUTS 
II.1.3) 
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ) 
II.1.4) 
Krótki opis zamówienia lub zakupu 
1. Przedmiotem zamówienia dla zadania pn. „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranychod właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Podegrodzie w roku 2015” jest usługa polegająca na odbieraniuodpadów komunalnych z każdej nieruchomości zamieszkałej położnej na terenie gminy Podegrodzie oraz z 
Dz.U./S S3 
06/01/2015 
3652-2015-PL 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
2/5 
06/01/2015S3 
http://ted.europa.eu/TED 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 
2/5 
nieruchomości niezamieszkałych z wyłączeniem cmentarzy i jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenuGminy Podegrodzie i ich zagospodarowanie (odzysk, unieszkodliwianie), zgodnie z Regulaminem utrzymaniaczystości i porządku na terenie Gminy Podegrodzie, przyjętym uchwałą nr XXXIV/355/2013 Rady GminyPodegrodzie z 27.8.2013 w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Podegrodziewraz z późniejszymi zmianami wprowadzonymi następującymi uchwałami Rady Gminy Podgrodzie: uchwałąnr XXXVIII/410/2013 z Rady Gminy Podegrodzie z 27.12.2013 w sprawie zmiany uchwały nr XXXIV/355/2013Rady Gminy Podegrodzie z 27.8.2013 w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na tereniegminy Podegrodzie oraz uchwałą nr XLV/485/2014 Rady Gminy Podegrodzie z 30.9.2014 w sprawie zmianyuchwały nr XXXIV/355/2013 Rady Gminy Podegrodzie z 27.8.2013 w sprawie regulaminu utrzymania czystościi porządku na terenie gminy Podegrodzie. Wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia zobowiązany będzierealizować postanowienia przedmiotowego regulaminu z uwzględnieniem ewentualnych późniejszych jegozmian wprowadzonych w trakcie realizacji umowy. 
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 
1) odbiór niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 zgromadzonych wpojemnikach i/lub workach wytworzonych na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych, na którychpowstają odpady komunalne; 
2) odbiór wytworzonych na nieruchomościach zamieszkałych i niezamieszkałych, na których powstają odpadykomunalne, odpadów zbieranych w sposób selektywny w pojemnikach i/lub workach przeznaczonych do tegocelu, o odpowiedniej kolorystyce, grubości i pojemności, obejmujących: 
a) papier i tekturę (opakowaniowe i nie opakowaniowe) o kodach: 20 01 01 i 15 01 01; 
b) odpady ze szkła (opakowaniowe i nie opakowaniowe) o kodach 20 01 02 i 15 01 07; 
c) odpady z tworzyw sztucznych (opakowaniowe i nie opakowaniowe) o kodach: 20 01 39 i 15 01 02, odpadówmetalu o kodach 15 01 04, 20 01 40 (opakowaniowe i nie opakowaniowe), opakowania wielomateriałowe okodzie 15 01 05 zbierane łącznie, w jednym pojemniku lub worku; 
d) odpady budowlane i rozbiórkowe o kodach: 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 170202, 17 02 03, 17 04 07, 17 08 02, 17 09 04, 20 03 99; 
e) zużyte opony o kodzie 16 01 03; 
f) odpady wielkogabarytowe, w tym meble o kodzie 20 03 07; 
g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny o kodzie 20 01 35*, 20 01 36; 
h) odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych (tj. chemikalia, zużyte baterie i akumulatoryi inne) o kodach: 20 01 13*, 20 01 14*, 20 01 15*, 20 01 19*, 20 01 21*, 20 01 27*, 20 01 29*, 20 01 33*; 
i) przeterminowane leki o kodach 20 01 32; 
j) odpady ulegające biodegradacji o kodach 20 01 08 i 20 02 01; 
k) popioły z palenisk indywidualnych gromadzonych selektywnie w pojemnikach lub workach, usytuowanychprzy budynkach zamieszkałych, niezamieszkałych o kodzie 20 03 99. 
3) Wyposażenie Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w pojemniki na zużyte baterie iakumulatory(na czas realizacji umowy) zgodnie z załącznikiem nr 9 do niniejszego opisu. 
4) Odbiór odpadów z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów obejmujący w szczególności: zużytebaterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, odpady wielkogabarytowe,odpadybudowlane i rozbiórkowe, odpady o walorach surowców wtórnych tj. szkło, opakowania wielomateriałowe,plastik i metal – jako uzupełnienie systemu odbioru odpadów. Wykonawca zobowiązany jest do odbioruodpadów przekazanych przez właścicieli nieruchomości do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów po otrzymaniutelefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. Przedmiotowy punkt znajduje się na terenie zamkniętegoskładowiska odpadów w Podegrodziu. 
Dz.U./S S3 
06/01/2015 
3652-2015-PL 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
3/5 
06/01/2015S3 
http://ted.europa.eu/TED 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 
3/5 
5) Wyposażenie nieruchomości wielolokalowych na czas realizacji przedmiotu zamówienia w pojemnikido selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do szczegółowego opisuprzedmiotu zamówienia, stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ (szczegółowe dane adresowe Zamawiającydostarczy Wykonawcy po podpisaniu umowy). 
6) Wyposażenia nieruchomości niezamieszkałych w pojemniki do selektywnej zbiorki odpadów komunalnych.Rozmiar pojemników i ich kolorystyka będzie ustalana na podstawie indywidulanych zgłoszeń właścicielinieruchomości niezamieszkałych (szczegółowe dane adresowe Zamawiający dostarczy Wykonawcypopodpisaniu umowy). W załączniku nr 9 przedstawiono informacyjnie dane dotyczące liczby i rodzajówpojemników, w które w roku 2013 podmiot odbierający odpady, wyłoniony w drodze przetargu wyposażałnieruchomości niezamieszkałe, w tym w szczególności, placówki oświatowe, niepubliczne zakłady opiekizdrowotnej itp. 
7) Dostarczanie worków do selektywnej zbiorki odpadów komunalnych o odpowiednich parametrachodpowiedniej kolorystyce i w odpowiedniej ilości, właścicielom poszczególnych nieruchomościzamieszkałych. 
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ wraz z wykazami 9.1–9.10. 
II.1.5) 
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 
90000000, 90500000, 90511000, 90511200, 90511300, 90512000, 90513000, 90513100, 90513200, 90533000,90514000 
II.1.6) 
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) 
II.2) 
Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień) 
II.2.1) 
Całkowita końcowa wartość zamówienia (zamówień) 
Wartość: 1 053 029,16 PLN 
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8 
Sekcja IV: Procedura 
IV.1) 
Rodzaj procedury 
IV.1.1) 
Rodzaj procedury 
Otwarta 
IV.2) 
Kryteria udzielenia zamówienia 
IV.2.1) 
Kryteria udzielenia zamówienia 
IV.2.2) 
Informacje na temat aukcji elektronicznej 
IV.3) 
Informacje administracyjne 
IV.3.1) 
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą 
ZGK-ZP.271.1.14.2014 
IV.3.2) 
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia 
Ogłoszenie o zamówieniu 
Numer ogłoszenia w Dz.U.: 2014/S 238-419055 z dnia 10.12.2014 
Sekcja V: Udzielenie zamówienia 
V.1) 
Data decyzji o udzieleniu zamówienia: 
2.1.2015 
V.2) 
Informacje o ofertach 
Liczba otrzymanych ofert: 1 
V.3) 
Nazwa i adres wykonawcy, na rzecz którego została wydana decyzja o udzieleniu zamówienia 
Dz.U./S S3 
06/01/2015 
3652-2015-PL 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
4/5 
06/01/2015S3 
http://ted.europa.eu/TED 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 
4/5 
Sita Małopolska Sp. z o.o., Oddział w Nowym Sączuul. Jana Pawła II 3733-300 Nowy SączPOLSKAE-mail: sita.nowysacz@sitapolska.com.plTel.: +48 185314500Faks: +48 185314501 
V.4) 
Informacje na temat wartości zamówienia 
Początkowa szacunkowa całkowita wartość zamówienia: 
Wartość: 1 375 916,67 PLN 
Bez VAT 
Całkowita końcowa wartość zamówienia: 
Wartość: 1 053 029,16 PLN 
Łącznie z VAT. Stawka VAT (%) 8 
V.5) 
Informacje na temat podwykonawstwa 
Przewidywane jest zlecenie podwykonawstwa w ramach zamówienia: tak 
Wartość lub część zamówienia, które prawdopodobnie będzie zlecone stronom trzecim: 
Proporcja: 20 % 
Krótki opis wartości/części zamówienia, które będzie zlecone podwykonawcom: Odbiór odpadów zmieszanych isegregowanych ok. 20 %. 
Sekcja VI: Informacje uzupełniające 
VI.1) 
Informacje o funduszach Unii Europejskiej 
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie 
VI.2) 
Informacje dodatkowe: 
VI.3) 
Procedury odwoławcze 
VI.3.1) 
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze 
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17A02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: uzp@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800 
VI.3.2) 
Składanie odwołań 
VI.3.3) 
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań 
Prezes Krajowej Izby Odwoławczejul. Postępu 17A02-676 WarszawaPOLSKAE-mail: uzp@uzp.gov.plTel.: +48 224587801Adres internetowy: http://www.uzp.gov.plFaks: +48 224587800 
Dz.U./S S3 
06/01/2015 
3652-2015-PL 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
5/5 
06/01/2015S3 
http://ted.europa.eu/TED 
Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne nausługi - Udzielenie zamówienia - Procedura otwarta 
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej 
5/5 
VI.4) 
Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 
5.1.2015  |