Ogłoszenie nr 510058249-N-2020 z dnia 02-04-2020 r.  
Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podrzecze - cz. I - w systemie zaprojektuj - wybuduj” cz. I „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzezna - cz. I - w systemie zaprojektuj - wybuduj” cz. II” 
 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane  
  
Zamieszczanie ogłoszenia:  
nieobowiązkowe  
Ogłoszenie dotyczy:  
zamówienia publicznego  
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  
nie  
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:  
tak  
Numer ogłoszenia: 514463-N-2020  
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:  
nie  
  
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY  
  
I. 1) NAZWA I ADRES:  
Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu, Krajowy numer identyfikacyjny 12184938000000, ul. Podegrodzie  248, 33-386  Podegrodzie, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 448 49 54, e-mail a.polec@zgk.podegrodzie.pl, faks 18 448 49 51.  
Adres strony internetowej (url): www.bip.zgk.podegrodzie.pl  
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:  
Zamawiający udzielający zamówień sektorowych 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA  
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  
Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzezna - cz. I - w systemie zaprojektuj - wybuduj” cz. II  
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):  
ZGK-ZP.271.1.2.2020  
II.2) Rodzaj zamówienia:  
Roboty budowlane  
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:  
3.3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Zamówienie obejmuje 2 części:  
a)    Część I: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Podrzecze - cz. I - w systemie zaprojektuj – wybuduj”: 
aa) opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (stanowiący załącznik 9 a do SIWZ) wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, 
bb) wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi oraz zapewnieniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową, wykonaniem dokumentacji powykonawczej, 
cc)  w imieniu Zamawiającego uzyskanie odpowiednio (w zależności od okoliczności faktycznych i stanu prawnego): prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub upływ terminu na zgłoszenie sprzeciwu wobec zawiadomienia o zakończeniu budowy albo prawomocne zakończenie postępowania wynikającego ze zgłoszenia sprzeciwu, w wyniku którego będzie można przystąpić do użytkowania. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 a, 10 a do SIWZ. 
Przewiduje się budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z rur PVC o średnicy DN250 SN8 wraz  
z przykanalikami o średnicy DN 160 mm. Wpięcie projektowanej sieci kanalizacyjnej należy wykonać do istniejącej studni na działce nr 360/7 obręb Podrzecze. 
b)    Część II: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Brzezna - cz. I - w systemie zaprojektuj – wybuduj”: 
aa) opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie załączonego Programu Funkcjonalno-Użytkowego (stanowiący załącznik 9 a do SIWZ) wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji  
o zezwoleniu na realizację inwestycji oraz wszelkich innych decyzji administracyjnych, uzgodnień i opinii niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, 
bb)wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę wraz ze świadczeniami nie będącymi robotami budowlanymi oraz zapewnieniem nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową, wykonaniem dokumentacji powykonawczej, 
cc) w imieniu Zamawiającego uzyskanie odpowiednio (w zależności od okoliczności faktycznych  
i stanu prawnego): prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie lub upływ terminu  
na zgłoszenie sprzeciwu wobec zawiadomienia o zakończeniu budowy albo prawomocne zakończenie postępowania wynikającego ze zgłoszenia sprzeciwu, w wyniku którego będzie można przystąpić do użytkowania. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 9 b, 10 b do SIWZ. 
Planuje się zaprojektowanie i wykonanie dwóch odcinków sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy Ø 250 (łącznie około 400 mb) i przyłączy kanalizacyjnych o średnicy Ø 160 (około 60 mb).  
Sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej będzie montowana w wykopach otwartych. Studzienki kanalizacji sanitarnej do średnicy Ø 425 należy wykonać z tworzywa sztucznego a powyżej średnicy Ø 425 studnie betonowe. 
3.4.  Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:  
a)    urządzić zaplecze robót, 
b)    zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, 
c)     zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, 
d)    pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), 
e)     przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem wszelkich urządzeń pomocniczych, 
f)     oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych, 
g)     prowadzenie dokumentacji fotograficznej z postępujących prac budowlanych, 
h)    nagranie całości inspekcji w formacie DVD, możliwym do odtworzenia na dowolnym odtwarzaczu DVD – dotyczy kanalizacji sanitarnej, 
i)      pełna obsługa geodezyjna wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą w 3 egzemplarzach w skali 1:1000 z naniesionymi numerami działek, wysokościami dna studzienki i góry studzienki, 
j)      oraz inne, roboty lub czynności niezbędne do wykonania całości zadania. 
3.5.  Zamawiający posiada prawomocny Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego dla terenów objętych zamówieniem - opublikowany w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego Nr 428 poz. 3096 w dniu 23 sierpnia 2010 r. 
3.6.  Na terenie objętym zamówieniem nie występują tereny zamknięte w rozumieniu Ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne oraz nie występuje obszar Natura 2000. 
3.7.  Zarządcą dróg na terenie objętym zamówieniem jest: Gmina Podegrodzie. 
3.8.  Stosownie do art. 29 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych, do tych, które zostały wskazane w dokumentacji – Program Funkcjonalno – Użytkowy pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom technicznym i jakościowym określonym w dokumentacji - Program Funkcjonalno – Użytkowy. 
3.9.  Wymagany okres rękojmi i gwarancji na wykonane zamówienie wynosi minimum 60 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) i liczony będzie od dnia bezusterkowego odbioru końcowego wykonanych robót. 
3.10.     Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: pracowników fizycznych oraz operatorów maszyn i urządzeń, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia, stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania.  
(z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. „samozatrudnienie” lub prowadzących działalność w formie spółki cywilnej albo spółki osobowej i czynność będą wykonywały osoby będące wspólnikami tej spółki). 
Wymóg zatrudnienie na umowę o pracę nie dotyczy kierowników robót, którzy mogą wykonywać samodzielnie powierzone im funkcje. 
3.11.     W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  
a)    żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów  
i dokonywania ich oceny, 
b)    żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 
c)     przeprowadzania kontroli na miejscu świadczenia pracy. 
3.12.     W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.10 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 
·       oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 
·       poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 
·       zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 
·       poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie  
z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 
3.13.     Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.10 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej  
w istotnych postanowieniach  umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę  
lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.10 czynności. 
3.14.     W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 
3.15.     Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień o których mowa w art. 134 ust. 6 pkt. 3 polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w ilości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone na warunkach tożsamych z warunkami zamówienia podstawowego (w szczególności w oparciu o ceny jednostkowe i wartości wskazane w kosztorysie ofertowym i formularzu ofertowym oraz tabeli elementów scalonych). 
3.16.     Miejsce realizacji zamówienia – Gmina Podegrodzie, miejscowość: Podrzecze, Brzezna, powiat nowosądecki, województwo małopolskie.  
  
II.4) Informacja o częściach zamówienia:  
Zamówienie było podzielone na części:  
tak  
II.5) Główny Kod CPV: 45231300-8 
  
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7  
SEKCJA III: PROCEDURA  
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA  
Przetarg nieograniczony 
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów  
nie 
III.3) Informacje dodatkowe:  
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA  
    
        
            | 
             CZĘŚĆ   NR: 1     
            NAZWA: Część I: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej   w miejscowości Podrzecze - cz. I - w systemie zaprojektuj – wybuduj”  
             | 
         
        
            |   | 
         
        
            | 
             IV.1)   DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2020  
            IV.2) Całkowita wartość zamówienia  
            Wartość   bez VAT 150826.43  
            Waluta zł  
            IV.3)   INFORMACJE O OFERTACH  
            Liczba   otrzymanych ofert:  2  
            w tym:  
            liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2  
            liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii   Europejskiej:  0  
            liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii   Europejskiej:  0  
            liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0  
            IV.4)   LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0  
            IV.5)   NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA  
            Zamówienie   zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:  
            nie 
              
            Nazwa   wykonawcy: PPHU LELITO Tadeusz Lelito  
            Email wykonawcy:  
            Adres pocztowy: Frycowa 148  
            Kod pocztowy: 33-335  
            Miejscowość: Nawojowa  
            Kraj/woj.: małopolskie  
             
            Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:  
            tak 
            Wykonawca   pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:  
            nie 
            Wykonawca   pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:  
            nie 
            IV.6)   INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z   NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM  
            Cena   wybranej oferty/wartość umowy 150999.85  
            Oferta z najniższą ceną/kosztem 150999.85  
            Oferta z najwyższą ceną/kosztem 162700.00  
            Waluta: złoty  
            IV.7)   Informacje na temat podwykonawstwa  
            Wykonawca   przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom    
            nie 
             
            Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona   podwykonawcy lub podwykonawcom:  
            IV.8)   Informacje dodatkowe:  
             | 
         
    
 
  
    
        
            | 
             CZĘŚĆ   NR: 2     
            NAZWA: Część II: „Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej   w miejscowości Brzezna - cz. I - w systemie zaprojektuj – wybuduj”  
             | 
         
        
            |   | 
         
        
            | 
             IV.1)   DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2020  
            IV.2) Całkowita wartość zamówienia  
            Wartość   bez VAT 214778.39  
            Waluta zł  
            IV.3)   INFORMACJE O OFERTACH  
            Liczba   otrzymanych ofert:  2  
            w tym:  
            liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2  
            liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii   Europejskiej:  0  
            liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii   Europejskiej:  0  
            liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0  
            IV.4)   LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0  
            IV.5)   NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA  
            Zamówienie   zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:  
            nie 
              
            Nazwa   wykonawcy: INSTALATORSTWO SANITARNE i C.O. INSTALATORSTWO GAZOWE Andrzej   Nowak  
            Email wykonawcy:  
            Adres pocztowy: Brzezna 388  
            Kod pocztowy: 33-386  
            Miejscowość: Podegrodzie  
            Kraj/woj.: małopolskie  
             
            Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:  
            tak 
            Wykonawca   pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:  
            nie 
            Wykonawca   pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:  
            nie 
            IV.6)   INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z   NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM  
            Cena   wybranej oferty/wartość umowy 144000.00  
            Oferta z najniższą ceną/kosztem 144000.00  
            Oferta z najwyższą ceną/kosztem 173419.98  
            Waluta: złoty  
            IV.7)   Informacje na temat podwykonawstwa  
            Wykonawca   przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom    
            nie 
             
            Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona   podwykonawcy lub podwykonawcom:  
            IV.8) Informacje   dodatkowe:  
             | 
         
    
 
  
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ  
  
IV.9.1) Podstawa prawna  
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.  
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu  
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.  
  
 |