| 
 
 Ogłoszenie nr 49586 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.  
Podegrodzie: Świadczenie usług jednostkami sprzętowymi na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w 2017 r. 
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -  
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.  
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego  
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej  
nie  
Nazwa projektu lub programu 
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak  
Numer ogłoszenia: 22271-2017 
  
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie  
  
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego 
nie  
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania  
nie  
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających  
nie  
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej  
nie  
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:: 
Informacje dodatkowe: 
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu, krajowy numer identyfikacyjny 12184938000000, ul. Podegrodzie  248, 33386   Podegrodzie, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 18 448 49 54, faks 18 448 49 51, e-mail a.polec@zgk.podegrodzie.pl 
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zgk.podegrodzie.pl 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: 
Inny: jednostka budżetowa 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):  
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):  
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA  
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:  
Świadczenie usług jednostkami sprzętowymi na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w 2017 r. 
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):  
ZGK-ZP.271.1.1.2017 
II.2) Rodzaj zamówienia: 
Usługi  
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:  
1.1. Zamówienie obejmuje 3 części: 
a)    Część I: 
Zamówienie obejmuje usługę jednostkami sprzętowymi: 
    
        
            | 
             L.p. 
             | 
            
             Rodzaj   usług  
             | 
            
             j.m.   
             | 
            
             Szacunkowa   ilość godzin  
             | 
         
        
            | 
             1 
             | 
            
             Transport materiałów sypkich (żwir, piasek,   kruszywo, ziemia itp.) samochodem o ładowności 8-12 ton lub samochodem o   tonażu powyżej 12 ton  
             | 
            
               
            godz. 
             | 
            
             700 
             | 
         
    
 
  
b)    Część II: 
Zamówienie obejmuje usługę jednostkami sprzętowymi: 
    
        
            | 
             L.p. 
             | 
            
             Rodzaj   usług  
             | 
            
             j.m.   
             | 
            
             Szacunkowa   ilość godzin  
             | 
         
        
            | 
             1 
             | 
            
             Usługa koparkoładowarki o ciężarze do 12 ton i szerokości łyżki roboczej (tył) do   1,6 m.  
            Usługa koparką jednonaczyniową   o ciężarze do 12 ton  
            i szerokości łyżki do 1,6 m lub usługa koparki jednonaczyniowej o ciężarze   powyżej 12 ton i szerokości łyżki powyżej 1,6 m. 
             | 
            
               
            godz. 
             | 
            
             700 
             | 
         
    
 
  
c)     Część III: 
Zamówienie obejmuje usługę jednostkami sprzętowymi: 
    
        
            | 
             L.p. 
             | 
            
             Rodzaj   usług  
             | 
            
             j.m.   
             | 
            
             Szacunkowa   ilość godzin  
             | 
         
        
            | 
             1 
             | 
            
             Usługa mini koparki o   szerokości około 150 cm  
            lub koparkoładowarki 
             | 
            
             godz. 
             | 
            
             150 
             | 
         
    
 
  
1.2. Zamawiający będzie każdorazowo zlecał częściowe wykonanie usługi w formie pisemnej, faxem  
lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z dokładnym wskazaniem jakimi jednostkami ma być wykonana usługa przez Wykonawcę, a w szczególnych przypadkach również na podstawie zlecenia częściowego przekazanego drogą telefoniczną (dot. m. in. poważna awaria na sieci wodociągowej, stan klęski żywiołowej – powódź, huragan, intensywne opady atmosferyczne i inne). Czas reakcji Wykonawcy od momentu przesłania zgłoszenia (lub zlecenia telefonicznego) – zgodnie z oferta Wykonawcy (czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert), jednak nie dłużej niż 48h. W nagłych przypadkach, bez względu na czas reakcji określony przez Wykonawcę w ofercie, zobowiązany on będzie do natychmiastowego przystąpienia do świadczenia usług, nie później niż w ciągu 2h od zgłoszenia zlecenia.  
1.3.  Ponadto: 
a)    Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego uprzątnięcia miejsca realizacji zadania poprzez usunięcie z jezdni zalegającej ziemi, piasku, kamieni, itp., 
b)    przy pracach związanych z czyszczeniem rowów dodatkowo należy ściąć pobocze z zaległej reszty ziemi, 
c)    każdorazowo Zamawiający będzie wskazywał Wykonawcy, jaki sprzęt należy podstawić  
do wykonywania danego zadania w ramach podpisanej umowy, 
d)    zabezpieczenie prac pod względem BHP, 
e)    pokrycie szkód powstałych w trakcie realizacji zamówienia, również wobec osób trzecich, 
f)     oznakowanie pojazdów wykonujących usługi zgodnie z przepisami w tym zakresie. 
1.4.   Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 
a)    co najmniej 1 pracownik posiadający uprawnienia do kierowania pojazdem (samochód) dot. części nr I lub obsługi maszyny (koparka) dot. części nr II i III, które służyć będą do wykonania zleconej usługi w ramach realizacji umowy. 
1.5.   W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  
a)    żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów  
i dokonywania ich oceny, 
b)    żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 
c)     przeprowadzania kontroli na miejscu świadczenia pracy. 
1.6.   W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 
·       oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione  
na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę  
i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 
·       poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie  
z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 
·       zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę  
lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia  
na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 
·       poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie  
z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 
1.7.   Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej  
w istotnych postanowieniach  umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę  
lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4. czynności. 
1.8.   W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 
  
II.4) Informacja o częściach zamówienia: 
Zamówienie podzielone jest na części: 
Tak  
  
II.5) Główny Kod CPV: 60181000-0 
Dodatkowe kody CPV: 45500000-2, 45520000-8 
SEKCJA III: PROCEDURA  
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA  
Przetarg nieograniczony  
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów  
III.3) Informacje dodatkowe:  
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA  
    
        
            | 
             CZĘŚĆ NR: 1    
             | 
            
             NAZWA: Świadczenie usług jednostkami   sprzętowymi na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w 2017 r. 
             | 
         
        
            | 
             Postępowanie/część   zostało unieważnione nie  
            Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:  
             | 
              | 
         
        
            | 
             IV.1) DATA   UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 
            IV.2 Całkowita wartość zamówienia  
            Wartość bez   VAT59346.35 
            Walutazłotych 
             
            IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  
            Liczba   otrzymanych ofert2 
            w tym  
            Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 
            Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii   Europejskiej: 0 
            Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii   Europejskiej: 0 
            liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 
             
            IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 
            IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA  
            Zamówienie   zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:  
            nie  
            Zmechanizowane Roboty Ziemne sługi Transportowe Andrzej Kuchnia,    ,  Długołęka Świerkla 159,  33-386,  Podegrodzie,    kraj/woj. małopolskie 
            Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak  
            Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie  
            Skrót literowy nazwy państwa:  
            Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:   nie  
            Skrót literowy nazwy państwa:  
            IV.6)   INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z   NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM  
            Cena wybranej   oferty/wartość umowy 45633.00 
            Oferta z najniższą ceną/kosztem 44772.00 
            > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45633.00 
            Waluta: złoty 
              
            IV.7)   Informacje na temat podwykonawstwa  
            Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia   podwykonawcy/podwykonawcom  
            Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona   podwykonawcy lub podwykonawcom:  
            IV.8) Informacje dodatkowe:  
             | 
         
    
 
  
    
        
            | 
             CZĘŚĆ NR: 2    
             | 
            
             NAZWA: Świadczenie usług jednostkami   sprzętowymi na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w 2017 r. 
             | 
         
        
            | 
             Postępowanie/część   zostało unieważnione nie  
            Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:  
             | 
              | 
         
        
            | 
             IV.1) DATA   UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 
            IV.2 Całkowita wartość zamówienia  
            Wartość bez   VAT59346.35 
            Walutazłoty 
             
            IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  
            Liczba   otrzymanych ofert2 
            w tym  
            Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 
            Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii   Europejskiej: 0 
            Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii   Europejskiej: 0 
            liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 
             
            IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 
            IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA  
            Zamówienie   zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:  
            nie  
            Firma Handlowo-Usługowa "GRÓD",  ,  Podegrodzie   210A,  33-386,  Podegrodzie,  kraj/woj. małopolskie 
            Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak  
            Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie  
            Skrót literowy nazwy państwa:  
            Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:   nie  
            Skrót literowy nazwy państwa:  
            IV.6)   INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z   NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM  
            Cena wybranej   oferty/wartość umowy 44772.00 
            Oferta z najniższą ceną/kosztem 44772.00 
            > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 57687.00 
            Waluta: złoty 
              
            IV.7)   Informacje na temat podwykonawstwa  
            Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia   podwykonawcy/podwykonawcom Tak  
            Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona   podwykonawcy lub podwykonawcom:  
            IV.8) Informacje dodatkowe:  
             | 
         
    
 
  
    
        
            | 
             CZĘŚĆ NR: 3    
             | 
            
             NAZWA: Świadczenie usług jednostkami   sprzętowymi na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w 2017 r. 
             | 
         
        
            | 
             Postępowanie/część   zostało unieważnione nie  
            Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:  
             | 
              | 
         
        
            | 
             IV.1) DATA   UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017 
            IV.2 Całkowita wartość zamówienia  
            Wartość bez   VAT11271.95 
            Walutazłoty 
             
            IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  
            Liczba   otrzymanych ofert2 
            w tym  
            Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 
            Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii   Europejskiej: 0 
            Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii   Europejskiej: 0 
            liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 
             
            IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 
            IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA  
            Zamówienie   zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:  
            tak  
            FirmHandlowo-Usługowa "GRÓD",  ,  Podegrodzie 210A,    33-386,  Podegrodzie,  kraj/woj. małopolskie 
            Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak  
            Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie  
            Skrót literowy nazwy państwa:  
            Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:   nie  
            Skrót literowy nazwy państwa:  
            IV.6)   INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z   NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM  
            Cena wybranej   oferty/wartość umowy 9594.00 
            Oferta z najniższą ceną/kosztem 9594.00 
            > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12361.50 
            Waluta: złoty 
              
            IV.7)   Informacje na temat podwykonawstwa  
            Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia   podwykonawcy/podwykonawcom Tak  
            Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona   podwykonawcy lub podwykonawcom:  
            IV.8) Informacje dodatkowe:  
             | 
         
    
 
  
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ  
IV.9.1) Podstawa prawna 
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.  
 
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu  
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.  
 |