| 
             Ogłoszenie nr 347989 - 2016 z dnia 2016-11-22 r.  
            Podegrodzie:   Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2017 
            OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -  
              
            Zamieszczanie   ogłoszenia: obowiązkowe.    
            Ogłoszenie   dotyczy:   zamówienia publicznego  
            Zamówienie   dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej    
            nie  
            Nazwa   projektu lub programu 
            Zamówienie   było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak  
            Numer ogłoszenia: 334051 
              
            Ogłoszenie   o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie  
              
            SEKCJA I:   ZAMAWIAJĄCY 
            Postępowanie   zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego 
            nie  
            Postępowanie   zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający   powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania  
            nie  
            Postępowanie   zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających  
            nie  
            Postępowanie   zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich   Unii Europejskiej  
            nie  
            W   przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych   państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo   zamówień publicznych:: 
            Informacje dodatkowe: 
            I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu, krajowy numer identyfikacyjny   12184938000000, ul. Podegrodzie  248, 33386   Podegrodzie, państwo   Polska, woj. małopolskie, tel. 18 448 49 54, faks 18 448 49 51, e-mail   a.polec@zgk.podegrodzie.pl 
            Adres strony internetowej (URL): www.bip.zgk.podegrodzie.pl 
            I. 2)   RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: 
            Inny:   jednostka budżetowa 
            I.3)   WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):  
            Podział   obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia,   w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z   innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało   udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I   jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało   udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy   wskazać który z zamawiających zawarł umowę):  
            SEKCJA II:   PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA  
            II.1) Nazwa   nadana zamówieniu przez zamawiającego:  
            Zimowe   utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2017 
            Numer   referencyjny (jeżeli dotyczy):  
            ZGK-ZP.271.1.6.2016 
            II.2)   Rodzaj zamówienia: 
            Usługi  
            II.3)   Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość   dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań   ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na   innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:  
            1.   Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części   zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty   częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamawiający nie wprowadza   ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby części, na które zamówienie może   zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. Zamówienie obejmuje 4 części:  
            a) Część   I:  
            aa)   obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Olszanka, Olszana,   Naszacowice w wariantach:  
            - odśnieżanie wraz z posypaniem lub   usuwaniem śliskości (11,20 km),  
            - odśnieżanie (15,35 km),  
            b) Część   II:  
            aa)   obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie,   Juraszowa, Rogi, Naszacowice w wariantach:  
            - odśnieżanie wraz z posypaniem lub   usuwaniem śliskości (12,00 km),  
            - odśnieżanie (15,40 km),  
            c) Część   III:  
            aa)   obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie, Mokra   Wieś, Gostwica, Długołęka – Świerkla w wariantach:  
            - odśnieżanie wraz z posypaniem lub   usuwaniem śliskości (16,00 km),  
            - odśnieżanie (16,85 km).  
            d) Część   IV:  
            aa)   obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Brzezna,   Chochorowice, Podrzecze, Stadła, Gostwica w wariantach:  
            - odśnieżanie wraz z posypaniem lub   usuwaniem śliskości (18,65 km),  
            - odśnieżanie na polecenie   telefoniczne Zamawiającego (20,90 km).  
            2. Ze   względu na ukształtowanie i konfigurację dróg gminnych wskazane i preferowane   byłoby posiadanie jednostek do odśnieżania z napędem na więcej niż jedną oś.  
            3.   Zamawiający zastrzega sobie możliwość w każdej z w/w części zamówienia   zgłaszania dodatkowych usług zimowego utrzymania na drogach gminnych   nieujętych w wykazie – zakres rzeczowy (załącznik nr 7 do SIWZ) jako   przeznaczonych do zwalczania śliskości lub usuwania grubej pokrywy śnieżnej,   w przypadku wystąpienia bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj.   bardzo dużego oblodzenia drogi lub obfitych opadów śniegu (przy czym ceny   jednostkowe obowiązywać będą wg cen zgodne ze złożoną ofertą dla danej   części).  
            4. Ponadto   w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac   niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:  
            a)   uporządkowanie poboczy dróg gminnych po zakończeniu prac związanych z zimowym   utrzymaniem dróg, objętych odśnieżaniem oraz odśnieżaniem wraz z posypaniem,  
            b)   zabezpieczenie prac pod względem BHP,  
            c) organizacja   placu składowego materiałów zgodnie z wytycznymi specyfikacji technicznych.  
            5.   Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa zakres rzeczowy (załącznik   nr 7) oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 8).  
            II.4)   Informacja o częściach zamówienia: 
            Zamówienie podzielone jest na części: 
            Tak  
              
            II.5)   Główny Kod CPV: 90620000-9 
            Dodatkowe kody CPV: 90630000-2 
            SEKCJA   III: PROCEDURA  
            III.1)   TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA  
            Przetarg   nieograniczony  
            III.2)   Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów  
            III.3)   Informacje dodatkowe:  
            SEKCJA IV:   UDZIELENIE ZAMÓWIENIA  
            
                
                    
                        | 
                         CZĘŚĆ     NR: 1        
                         | 
                        
                         NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych     w sezonie zimowym 2016/2017 
                         | 
                     
                    
                        | 
                         Postępowanie/część     zostało unieważnione nie  
                        Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:  
                         | 
                          | 
                     
                    
                        | 
                         IV.1)     DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 
                        IV.2 Całkowita wartość zamówienia  
                        Wartość     bez VAT185959.04 
                        Walutapl 
                         
                        IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  
                        Liczba     otrzymanych ofert1 
                        w tym  
                        Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 
                        Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich     Unii Europejskiej: 0 
                        Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami     Unii Europejskiej: 0 
                        liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 
                         
                        IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 
                        IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA  
                        Zamówienie     zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:  
                        nie  
                        Spółdzielnia Usług Rolniczych w Podegrodziu z/s w Brzeznej,      surbrzezna@onet.pl,  Brzezna,  33-386,  Podegrodzie,      kraj/woj. małopolskie 
                        Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak  
                        Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie  
                        Skrót literowy nazwy państwa: PL 
                        Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii     Europejskiej: nie  
                        Skrót literowy nazwy państwa:  
                        IV.6)     INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH     Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM  
                        Cena     wybranej oferty/wartość umowy 140305.00 
                        Oferta z najniższą ceną/kosztem 140305.00 
                        > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 140305.00 
                        Waluta: pl 
                          
                        IV.7)     Informacje na temat podwykonawstwa  
                        Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia     podwykonawcy/podwykonawcom  
                        Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona     podwykonawcy lub podwykonawcom:  
                        IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 
                         | 
                     
                
             
              
            
                
                    
                        | 
                         CZĘŚĆ     NR: 2        
                         | 
                        
                         NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych     w sezonie zimowym 2016/2017 
                         | 
                     
                    
                        | 
                         Postępowanie/część     zostało unieważnione nie  
                        Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:  
                         | 
                          | 
                     
                    
                        | 
                         IV.1)     DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 
                        IV.2 Całkowita wartość zamówienia  
                        Wartość     bez VAT140901.05 
                        Walutapl 
                         
                        IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  
                        Liczba     otrzymanych ofert1 
                        w tym  
                        Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 
                        Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich     Unii Europejskiej: 0 
                        Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami     Unii Europejskiej: 0 
                        liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 
                         
                        IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 
                        IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA  
                        Zamówienie     zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:  
                        nie  
                        Zmechanizowane Roboty Ziemne Usługi Transportowe Andrzej Kuchnia,      ,  Długołęka Świerkla 159,  33-386,  Podegrodzie,      kraj/woj. małopolskie 
                        Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak  
                        Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie  
                        Skrót literowy nazwy państwa: PL 
                        Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii     Europejskiej: nie  
                        Skrót literowy nazwy państwa:  
                        IV.6)     INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH     Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM  
                        Cena     wybranej oferty/wartość umowy 107985.00 
                        Oferta z najniższą ceną/kosztem 107985.00 
                        > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 107985.00 
                        Waluta: pl 
                          
                        IV.7)     Informacje na temat podwykonawstwa  
                        Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia     podwykonawcy/podwykonawcom  
                        Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona     podwykonawcy lub podwykonawcom:  
                        IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 
                         | 
                     
                
             
              
            
                
                    
                        | 
                         CZĘŚĆ     NR: 3        
                         | 
                        
                         NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych     w sezonie zimowym 2016/2017 
                         | 
                     
                    
                        | 
                         Postępowanie/część     zostało unieważnione nie  
                        Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:  
                         | 
                          | 
                     
                    
                        | 
                         IV.1)     DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 
                        IV.2 Całkowita wartość zamówienia  
                        Wartość     bez VAT178072.70 
                        Walutapl 
                         
                        IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  
                        Liczba     otrzymanych ofert1 
                        w tym  
                        Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 
                        Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich     Unii Europejskiej: 0 
                        Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami     Unii Europejskiej: 0 
                        liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 
                         
                        IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 
                        IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA  
                        Zamówienie     zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:  
                        nie  
                        Zmechanizowane Roboty Ziemne Usługi Transportowe Andrzej Kuchnia,      ,  Długołęka Świerkla 159,  33-386,  Podegrodzie,      kraj/woj. małopolskie 
                        Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak  
                        Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie  
                        Skrót literowy nazwy państwa: PL 
                        Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii     Europejskiej: nie  
                        Skrót literowy nazwy państwa:  
                        IV.6)     INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH     Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM  
                        Cena     wybranej oferty/wartość umowy 136521.25 
                        Oferta z najniższą ceną/kosztem 136521.25 
                        > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 136521.25 
                        Waluta: pl 
                          
                        IV.7)     Informacje na temat podwykonawstwa  
                        Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia     podwykonawcy/podwykonawcom  
                        Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona     podwykonawcy lub podwykonawcom:  
                        IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 
                         | 
                     
                
             
              
            
                
                    
                        | 
                         CZĘŚĆ     NR: 4        
                         | 
                        
                         NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych     w sezonie zimowym 2016/2017 
                         | 
                     
                    
                        | 
                         Postępowanie/część     zostało unieważnione nie  
                        Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:  
                         | 
                          | 
                     
                    
                        | 
                         IV.1)     DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/11/2016 
                        IV.2 Całkowita wartość zamówienia  
                        Wartość     bez VAT214372.67 
                        Walutapl 
                         
                        IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  
                        Liczba     otrzymanych ofert1 
                        w tym  
                        Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 
                        Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich     Unii Europejskiej: 0 
                        Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami     Unii Europejskiej: 0 
                        liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 
                         
                        IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 
                        IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA  
                        Zamówienie     zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:  
                        nie  
                        Spółdzielnia Usług Rolniczych w Podegrodziu z/s w Brzeznej,      surbrzezna@onet.pl,  Brzezna,  33-386,  Podegrodzie,      kraj/woj. małopolskie 
                        Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak  
                        Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie  
                        Skrót literowy nazwy państwa: PL 
                        Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:     nie  
                        Skrót literowy nazwy państwa:  
                        IV.6)     INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH     Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM  
                        Cena     wybranej oferty/wartość umowy 16415.00 
                        Oferta z najniższą ceną/kosztem 16415.00 
                        > Oferta z najwyższą ceną/kosztem 16415.00 
                        Waluta: pl 
                          
                        IV.7)     Informacje na temat podwykonawstwa  
                        Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia     podwykonawcy/podwykonawcom  
                        Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona     podwykonawcy lub podwykonawcom:  
                        IV.8) Informacje dodatkowe: Nie dotyczy 
                         | 
                     
                
             
              
            IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE   NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ  
            IV.9.1)   Podstawa prawna 
            Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.    ustawy Pzp.  
             
            IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu  
            Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić,   dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.  
             |