| 
 Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: 
www.bip.zgk.podegrodzie.pl 
 
Zmiana ogłoszenia nr 1, zmian treci siwz nr 1 
   
 
Podegrodzie: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015 roku 
Numer ogłoszenia: 362560 - 2014; data zamieszczenia: 31.10.2014 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi 
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. 
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. 
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY 
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu , Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 18 448 49 54, faks 18 448 49 51. 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. 
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015 roku. 
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. 
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:  
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie obejmuje 4 części.  
a) Część I:  
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Olszanka, Olszana, Naszacowice w wariantach:  
- odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (4,95 km),  
- odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (20,90 km), 
b) Część II:  
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie, Juraszowa, Rogi, Naszacowice w wariantach:  
- odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (11,50 km),  
- odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (15,90 km),  
c) Część III:  
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie, Mokra Wieś, Gostwica, Długołęka – Świerkla w wariantach:  
- odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (13,70 km),  
- odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (18,20 km). 
d) Część IV:  
aa) obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Brzezna, Chochorowice, Podrzecze, Stadła, Gostwica w wariantach:  
- odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (15,80 km),  
- odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (23,05 km).  
2.  Ze względu na ukształtowanie i konfigurację dróg gminnych wskazane i preferowane byłoby posiadanie jednostek do odśnieżania z napędem na więcej niż jedną oś. 
3.   Zamawiający zastrzega sobie możliwość w każdej z w/w części zamówienia zgłaszania dodatkowych usług zimowego utrzymania na drogach gminnych nieujętych w wykazie – zakres rzeczowy (załącznik nr 8 do SIWZ) jako przeznaczonych do zwalczania śliskości lub usuwania grubej pokrywy śnieżnej, w przypadku wystąpienia bardzo niekorzystnych warunków atmosferycznych, tj. bardzo dużego oblodzenia drogi lub obfitych opadów śniegu (przy czym ceny jednostkowe obowiązywać będą wg cen zgodne ze złożoną ofertą dla danego rejonu). 
4.  Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:  
a) uporządkowanie poboczy dróg gminnych po zakończeniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg, objętych odśnieżaniem oraz odśnieżaniem wraz z posypaniem,  
b) zabezpieczenie prac pod względem BHP,  
          c) organizacja placu składowego materiałów zgodnie z wytycznymi specyfikacji technicznych.  
5.      Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa zakres rzeczowy (załącznik nr 8) oraz specyfikacja techniczna (załącznik nr 9) 
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: 
    - Określenie      przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
 
    - Zamawiający      przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1      pkt 6 Ustawy
 
 
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2. 
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. 
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015. 
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM 
III.1) WADIUM 
Informacja na temat wadium:  
1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:  
a) 2.500,00 zł - dla części nr I,  
b) 2.000,00 zł - dla części nr II,  
c) 3.000,00 zł - dla części nr III,  
d) 3.500,00 zł - dla części nr IV przed upływem terminu składania ofert.  
2. Wadium może być wniesione w:  
a) pieniądzu,  
b) poręczeniach bankowych,  
c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  
d) gwarancjach bankowych,  
e) gwarancjach ubezpieczeniowych,  
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).  
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 82 8814 0003 2000 0000 5555 0005 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015 roku - część nr…  
4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 10.11.2014 r. o godz. 10:00.  
5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b - f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.  
6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) - f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.  
7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.  
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.  
9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.  
10. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie). 
III.2) ZALICZKI 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW 
    - III. 3.1)      Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli      przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
 
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
    
        - a)       Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań
 
     
    - III.3.2)      Wiedza i doświadczenie
 
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
    
        - a) w       okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli       okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym czasie należycie, co       najmniej jedno zamówienie polegające na usłudze w jednym sezonie zimowym       o wartości usługi nie mniejszej niż: 
 
        - aa)       40.000,00 zł dla części nr 1, 
 
        - bb)       35.000,00 zł dla części nr 2, 
 
        - cc)       40.000,00 zł dla części nr 3, 
 
        - dd)       50.000,00 zł dla części nr 4. 
 
        - Ocena       spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie       spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do       oferty.
 
     
    - III.3.3)      Potencjał techniczny
 
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
    
        - a)       dysponują co najmniej 1 pojazdem z zamontowanym sprzętem do odśnieżania i       posypywania (usuwania oblodzeń) na każde 20 km dróg - dla części I- IV. 
 
        - Ocena       spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie       spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do       oferty.
 
     
    - III.3.5)      Sytuacja ekonomiczna i finansowa
 
 
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
    
        - a)       posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie       prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę       minimum: 
 
        - aa)       45.000,00 zł dla części nr 1, 
 
        - bb)       40.000,00 zł dla części nr 2, 
 
        - cc)       45.000,00 zł dla części nr 3, 
 
        - dd) 55.000,00       zł dla części nr 4. 
 
        - Ocena       spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie       spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do       oferty.
 
     
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: 
    - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń      okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w      okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo      wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres      prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich      wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy      lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały      wykonane lub są wykonywane należycie;
 
    - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i      urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w      celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania      tymi zasobami;
 
    - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku,      inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od      odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z      przedmiotem zamówienia.
 
 
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: 
    - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
 
    - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z      centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli      odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu      wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2      ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia albo składania ofert;
 
    - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika      urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem      podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,      odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w      całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż      3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do      udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
    - aktualne zaświadczenie właściwego oddziału      Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia      Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek      na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał      przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty      zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego      organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia albo składania ofert;
 
    - aktualną informację z Krajowego Rejestru      Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną      nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o      dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo      składania ofert;
 
    - aktualną informację z Krajowego Rejestru      Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną      nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o      dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo      składania ofert;
 
    - aktualną informację z Krajowego Rejestru      Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy,      wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania      wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia      albo składania ofert;
 
    - wykonawca powołujący się przy wykazywaniu      spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów,      które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także      dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy,      określonym w pkt III.4.2.
 
 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych 
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: 
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: 
    - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono      upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia albo składania ofert;
 
    - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat,      składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane      prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności      lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony      nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o      dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo      składania ofert;
 
    - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania      się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem      terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o      udzielenie zamówienia albo składania ofert;
 
 
III.4.3.2) 
    - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub      administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której      dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 -      wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania      wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia      albo składania ofert;
 
    - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub      administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której      dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11      ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu      składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie      zamówienia albo składania ofert.
 
 
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej 
    - lista podmiotów należących do tej samej grupy      kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie      konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy      kapitałowej;
 
 
III.6) INNE DOKUMENTY 
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 
a) wypełniony formularz ofertowy (Załącznik nr 1 a, b, c, d - odpowiednio dla każdej części zamówienia), 
b) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,  
c) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 
SEKCJA IV: PROCEDURA 
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 
    - 1 - Cena -      95
 
    - 2 - Ilość      jednostek sprzętowych - 5
 
 
IV.3) ZMIANA UMOWY 
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:  
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:  
1) Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy (cena jednostkowa) określone w §9 ust. 1 może zostać zmienione na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.  
2) Wynagrodzenie szacunkowe za przedmiot umowy może ulec zwiększeniu, jeżeli planowana ilość usług zimowego utrzymania dróg (km) będzie większa w stosunku do ilości, która została zaplanowana (czego nie można było przewidzieć) lub w wyniku zmiany stawki podatku VAT cena jednostkowa określona w §9 ust. 1 wzrośnie.  
3) W przypadku określonym w pkt 2 wartość szacunkowa wynagrodzenia zostanie ponownie przeliczona w oparciu o nową cenę jednostkową lub konieczną brakującą liczbę usług (km) zimowego utrzymania dróg.  
4) Strony mogą wydłużyć termin wykonywania umowy w razie zaistnienia takiej potrzeby wynikającej z niekorzystnych warunków atmosferycznych.  
5) W razie zaistnienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności powstałych w wyniku działania siły wyższej, strony mogą zmienić termin obowiązywania umowy i jej zakres przedmiotowy. 
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgk.podegrodzie.pl 
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu - pokój 28, 33-386 Podegrodzie 248 (w budynku Urzędu Gminy Podegrodzie).. 
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Sala Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy Podegrodzie. 
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. 
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie 
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH 
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015 roku. 
    - 1) Krótki      opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 
 
 
Część I:  
    - aa)      obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Olszanka,      Olszana, Naszacowice w wariantach: 
 
    - -      odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie      telefoniczne Zamawiającego (4,95 km), 
 
    - -      odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (20,90 km).
 
    - 2) Wspólny      Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9,      90.63.00.00-2.
 
    - 3) Czas      trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
 
    - 4)      Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z      przedmiotem zamówienia:
    
        - 1. Cena -       95
 
        - 2. Ilość       jednostek sprzętowych - 5
 
     
     
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015 roku. 
    - 1) Krótki      opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 
 
    - Część II: 
 
    - aa)      obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie,      Juraszowa, Rogi, Naszacowice w wariantach: 
 
    - -      odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie      telefoniczne Zamawiającego (11,50 km),
 
    - -      odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (15,90 km).
 
    - 2) Wspólny      Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
 
    - 3) Czas      trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
 
    - 4)      Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z      przedmiotem zamówienia:
    
        - 1. Cena -       95
 
        - 2. Ilość       jednostek sprzętowych – 5.
 
     
     
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015 roku. 
    - 1) Krótki      opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 
 
    - Część III:      
 
    - aa)      obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Podegrodzie,      Mokra Wieś, Gostwica, Długołęka - Świerkla w wariantach: 
 
    - -      odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie      telefoniczne Zamawiającego (13,70 km), 
 
    - -      odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (18,20 km)..
 
    - 2) Wspólny      Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9,      90.63.00.00-2.
 
    - 3) Czas      trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
 
    - 4)      Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z      przedmiotem zamówienia:
    
        - 1. Cena -       95
 
        - 2. Ilość       jednostek sprzętowych - 5
 
     
     
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015 roku. 
    - 1) Krótki      opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 
 
    - Część IV: 
 
    - aa)      obejmuje usługi zimowego utrzymania dróg w miejscowościach Brzezna,      Chochorowice, Podrzecze, Stadła, Gostwica w wariantach: 
 
    - -      odśnieżanie wraz z posypaniem lub usuwaniem oblodzeń na zlecenie      telefoniczne Zamawiającego (15,80 km), 
 
    - -      odśnieżanie na zlecenie telefoniczne Zamawiającego (23,05 km)..
 
    - 2) Wspólny      Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9,      90.63.00.00-2.
 
    - 3) Czas trwania      lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2015.
 
    - 4)      Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z      przedmiotem zamówienia:
    
        - 1. Cena -       95
 
        - 2. Ilość       jednostek sprzętowych - 5
 
     
     
 
  
  
  
   |