Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Podegrodzie: Remont dróg gminnych
Numer ogłoszenia w BZP: 107392 - 2014; data zamieszczenia w BZP: 31.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu, Podegrodzie 248, 33-386 Podegrodzie, woj. małopolskie, tel. 18 448 49 54, faks 18 448 49 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia opisanych w niniejszym punkcie. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia. Zamówienie obejmuje 12 części:
1) Część I:
1. „Remont drogi gminnej od Kumora w kierunku Klaga w miejscowości Chochorowice”
z zakresem robót:
a) profilowanie drogi,
b) korytowanie,
c) roboty ziemne,
d) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm,
e) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
f) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm,
g) demontaż zniszczonego przepustu fi 40 o dł. 5 cm,
h) montaż nowego przepustu fi 40 o dł. 5 cm,
i) ścianki czołowe dla przepustu fi 40 – 2 szt.
j) pobocza.
2) Część II:
1. „Remont drogi gminnej Pod Cmentarz (od plebani do Kostrzewy) w miejscowości Brzezna” - cz. A z zakresem robót:
a) cięcie piłą,
b) profilowanie drogi,
c) korytowanie,
d) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 20 cm,
e) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm,
f) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm,
g) pobocza,
h) montaż korytek ściekowych.
2. „Remont drogi gminnej Pod Cmentarz w miejscowości Brzezna” – cz. B z zakresem robót:
a) ścięcie poboczy,
b) cięcie piłą asfaltu,
c) oczyszczenie i skropienie emulsją,
d) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltem o gr. 3 cm,
e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm,
f) pobocza.
3) Część III:
1. „Remont drogi gminnej Koło Fryca (od granicy Brzezna w kierunku zbiornika wody) w miejscowości Chochorowice” z zakresem robót:
a) ścięcie poboczy,
b) cięcie piłą asfaltu,
c) oczyszczenie i skropienie emulsją,
d) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltem o gr. 3 cm,
e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm,
f) pobocza.
4) Część IV:
1. „Remont drogi gminnej Wzory w miejscowości Mokra Wieś” z zakresem robót:
a) cięcie piłą,
b) profilowanie drogi,
c) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm – zjazdy,
e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm,
f) pobocza.
5) Część V:
1. „Remont drogi gminnej Do Iwana (Iwan - Ciuła - Osowie) w miejscowości Mokra Wieś”
z zakresem robót:
a) cięcie piłą,
b) profilowanie drogi,
c) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm,
e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm,
f) pobocza.
6) Część VI:
1. „Remont drogi gminnej Do Bogdańskiego w miejscowości Długołęka - Świerkla”
z zakresem robót:
a) profilowanie drogi,
b) korytowanie,
c) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm,
d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm
e) nasyp z kruszywa naturalnego na przepuście,
f) czyszczenie rowu,
g) montaż przepustu fi 50 – 4 szt.,
h) ścianki czołowe dla przepustów fi 50 – 4 szt.,
i) ułożenie płyt ażurowych o wym. 90*60*10 wraz z zabiciem kołków drewnianych – 10,80 m2 (20 szt.),
j) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm,
k) pobocza.
7) Część VII:
1. „Remont drogi gminnej Wierzchowina (od mostu do remizy) w miejscowości Gostwica”
z zakresem robót:
a) ścięcie poboczy,
b) cięcie piłą asfaltu,
c) podbudowa górna z kruszywa łamanego na zjazdach o gr. 10 cm,
d) frezowanie nawierzchni,
e) oczyszczenie i skropienie emulsją,
f) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltem o gr. 3 cm,
g) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm,
h) pobocza,
i) skropienie poboczy emulsja,
j) regulacja ulicznych kratek ściekowych – 3 szt.
8) Część VIII:
1. „Remont drogi gminnej Tłoki w miejscowości Podrzecze” – cz. A z zakresem robót:
a) cięcie piłą,
b) korytowanie,
c) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego,
d) podbudowa górna z kruszywa łamanego,
e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm,
f) podwyższenie i regulacja studni kanalizacyjnej fi 600.
2. „Remont drogi gminnej Sikory (od oczyszczalni do Wnęków) w miejscowości Podrzecze” – cz. B z zakresem robót:
a) profilowanie nawierzchni,
b) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
c) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm,
d) pobocza,
e) regulacja studzienki kanalizacyjnej fi 315 (teleskop) – 1 szt.
9) Część IX:
1. „Remont drogi gminnej Stara Droga koło św. Anny w miejscowości Podegrodzie” z zakresem robót:
a) cięcie piłą asfaltu,
b) ścinanie poboczy,
c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni,
d) frezowanie,
e) korytowanie na gł. 30 cm,
f) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 20 cm,
g) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
h) wyrównanie asfaltem o gr. 3 cm,
i) nawierzchnia asfaltowa o gr. 4 cm,
j) pobocza,
k) regulacja i podniesienie studzienek wodociągowych – 3 szt.
10) Część X:
1. „Remont drogi gminnej Łąkta Rogi w miejscowości Juraszowa” z zakresem robót:
a) cięcie piłą asfaltu,
b) oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
c) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką asfaltową,
d) podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 8 cm,
e) nawierzchnia asfaltowa masa grysowa o gr. 5 cm,
f) uzupełnienie poboczy kruszywem,
g) rozebranie i ponowny montaż barier drogowych 24 mb.
11) Część XI:
1. „Remont drogi gminnej W stronę Owieczki w miejscowości Rogi i Podegrodzie”
z zakresem robót:
a) cięcie piłą,
b) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm,
c) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm,
e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm,
f) odwodnienie.
12) Część XII:
1. „Remont drogi gminnej koło Maciuszków w miejscowości Rogi” z zakresem robót:
a) cięcie piłą,
b) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm,
c) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką asfaltową,
d) nawierzchnia asfaltowa o gr. 4 cm,
e) montaż korytek betonowych.
2. Szczegółowy opis i zakres robót określają załączniki nr 9 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł, m oraz załącznik nr 10 do SIWZ.
3. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.:
a) urządzić zaplecze robót,
b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP – dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy,
c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich),
e) przywrócić do stanu pierwotnego zajęte dla realizacji zamówienia tereny wraz z demontażem
wszelkich urządzeń pomocniczych,
f) oznakować roboty zgodnie z Instrukcją o oznakowaniu robót drogowych.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
· Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
· Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium:
1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
a) 1.500,00 zł - dla części nr I,
b) 4.500,00 zł - dla części nr II,
c) 1.000,00 zł - dla części nr III,
d) 1.500,00 zł - dla części nr IV,
e) 500,00 zł - dla części nr V,
f) 1.500,00 zł - dla części nr VI,
g) 4.500,00 zł - dla części nr VII,
h) 300,00 zł - dla części nr VIII,
i) 500,00 zł - dla części nr IX,
j) 5.000,00 zł - dla części nr X,
k) 2.000,00 zł - dla części nr XI,
l) 500,00 zł - dla części nr XII, przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wniesione w:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych,
c) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
d) gwarancjach bankowych,
e) gwarancjach ubezpieczeniowych,
f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 82 8814 0003 2000 0000 5555 0005 z zaznaczeniem, że dotyczy przetargu Remont dróg gminnych - część nr….
4. W powyższym przypadku (pkt 3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 15.04.2014 r. o godz. 9:00.
5. W pozostałych formach wadium (pkt 2 b - f) oryginał wadium należy przesłać wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego - w kasie Urzędu Gminy Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie, kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.
6. Wadium składane w formach wymienionych w pkt 2 b) - f) musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie –
o aa) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 25.000,00 zł - dla części nr I.
o ba) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltowa o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł - dla części nr II,
o ca) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 20.000,00 zł - dla części nr III,
o da) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł - dla części nr IV,
o ea) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł - dla części nr V,
o fa) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 zł - dla części nr VI,
o ga) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnia asfaltową o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł - dla części nr VII,
o ha) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł - dla części nr VIII,
o ia) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł - dla części nr IX,
o ja) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł - dla części nr X,
o ka) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł - dla części nr XI,
o la) wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończył co najmniej 1 umowę/kontrakt polegające na wykonaniu (odbudowa, przebudowa, remont, budowa) obejmującą drogę z nawierzchnią asfaltową o wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł - dla części nr XII.
o Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
o aa) dysponuje osobą, która posiada stosowne uprawnienia budowlane w specjalności drogowej oraz ma uprawnienia do kierowania robotami - dla części I - XII.
o Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o a) warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że:
o aa) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 30.000,00 zł - dla części nr I,
o ba) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 90.000,00 zł - dla części nr II,
o ca) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 25.000,00 zł - dla części nr III,
o da) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 35.000,00 zł - dla części nr IV,
o ea) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 35.000,00 zł - dla części nr V,
o fa) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 40.000,00 zł - dla części nr VI,
o ga) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 90.000,00 zł - dla części nr VII,
o ha) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 10.000,00 zł - dla części nr VIII,
o ia) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 35.000,00 zł - dla części nr IX,
o ja) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 90.000,00 zł - dla części nr X,
o ka) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 35.000,00 zł - dla części nr XI,
o la) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 12.000,00 zł - dla części nr XII.
o Ocena spełniania ww. warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje przedstawione w dokumentach załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1),
b) kosztorys ofertowy (sporządzony w oparciu o przedmiar robót nr 9 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l, ł, m), c) w sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika - pełnomocnictwo,
d) w sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie, pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Sytuacje, kiedy będzie możliwość zmiany umowy oraz warunki takich zmian określają szczegółowo projekty umów stanowiących załączniki nr 8 a, b, c, d, e, f, g, h, i, j, k, l do specyfikacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zgk.podegrodzie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu - pokój 28, 33-386 Podegrodzie 248 (w budynku Urzędu Gminy Podegrodzie).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Sala Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy Podegrodzie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi gminnej od Kumora w kierunku Klaga w miejscowości Chochorowice.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Z zakresem robót:
· a) profilowanie drogi,
· b) korytowanie,
c) roboty ziemne,
· d) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm,
· e) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
· f) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm,
· g) demontaż zniszczonego przepustu fi 40 o dł. 5 cm,
· h) montaż nowego przepustu fi 40 o dł. 5 cm,
i) ścianki czołowe dla przepustu fi 40 - 2 szt.
j) pobocza.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi gminnej Pod Cmentarz (od plebani do Kostrzewy) w miejscowości Brzezna - cz. A i Remont drogi gminnej Pod Cmentarz w miejscowości Brzezna - cz. B.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
część A z zakresem robót:
· a) cięcie piłą,
· b) profilowanie drogi,
· c) korytowanie,
· d) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 20 cm,
· e) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm,
· f) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm,
· g) pobocza,
· h) montaż korytek ściekowych.
część B z zakresem robót:
· a) ścięcie poboczy,
· b) cięcie piłą asfaltu,
· c) oczyszczenie i skropienie emulsją,
· d) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltem o gr. 3 cm,
· e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm,
f) pobocza.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi gminnej Koło Fryca (od granicy Brzezna w kierunku zbiornika wody) w miejscowości Chochorowice.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Z zakresem robót:
· a) ścięcie poboczy,
· b) cięcie piłą asfaltu,
· c) oczyszczenie i skropienie emulsją,
· d) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltem o gr. 3 cm,
· e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm,
· f) pobocza..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi gminnej Wzory w miejscowości Mokra Wieś.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Z zakresem robót:
· a) cięcie piłą,
· b) profilowanie drogi,
· c) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
· d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm - zjazdy,
· e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm,
· f) pobocza.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont drogi gminnej Do Iwana (Iwan - Ciuła - Osowie) w miejscowości Mokra Wieś.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Z zakresem robót:
· a) cięcie piłą,
· b) profilowanie drogi,
· c) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
· d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm,
· e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm,
f) pobocza.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Remont drogi gminnej Do Bogdańskiego w miejscowości Długołęka - Świerkla.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Z zakresem robót:
· a) profilowanie drogi,
· b) korytowanie,
· c) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm,
· d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm
· e) nasyp z kruszywa naturalnego na przepuście,
· f) czyszczenie rowu,
· g) montaż przepustu fi 50 - 4 szt.,
· h) ścianki czołowe dla przepustów fi 50 - 4 szt.,
· i) ułożenie płyt ażurowych o wym. 90*60*10 wraz z zabiciem kołków drewnianych - 10,80 m2 (20 szt.),
· j) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm,
· k) pobocza..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.24.52-5.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Remont drogi gminnej Wierzchowina (od mostu do remizy) w miejscowości Gostwica.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Z zakresem robót:
· a) ścięcie poboczy,
· b) cięcie piłą asfaltu,
· c) podbudowa górna z kruszywa łamanego na zjazdach o gr. 10 cm,
· d) frezowanie nawierzchni,
· e) oczyszczenie i skropienie emulsją,
· f) wyrównanie istniejącej nawierzchni asfaltem o gr. 3 cm,
· g) nawierzchnia asfaltowa o gr. 5 cm,
· h) pobocza,
· i) skropienie poboczy emulsja,
· j) regulacja ulicznych kratek ściekowych - 3 szt.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Remont drogi gminnej Tłoki w miejscowości Podrzecze - cz. A i Remont drogi gminnej Sikory (od oczyszczalni do Wnęków) w miejscowości Podrzecze - cz. B.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Część A z zakresem robót:
· a) cięcie piłą,
· b) korytowanie,
· c) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego,
· d) podbudowa górna z kruszywa łamanego,
· e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm,
· f) podwyższenie i regulacja studni kanalizacyjnej fi 600.
Część B z zakresem robót:
· a) profilowanie nawierzchni,
· b) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
· c) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm,
· d) pobocza,
· e) regulacja studzienki kanalizacyjnej fi 315 (teleskop) - 1 szt.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Remont drogi gminnej Stara Droga koło św. Anny w miejscowości Podegrodzie.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Z zakresem robót:
· a) cięcie piłą asfaltu,
· b) ścinanie poboczy,
· c) oczyszczenie i skropienie nawierzchni,
· d) frezowanie,
· e) korytowanie na gł. 30 cm,
· f) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 20 cm,
· g) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
· h) wyrównanie asfaltem o gr. 3 cm,
· i) nawierzchnia asfaltowa o gr. 4 cm,
· j) pobocza,
· k) regulacja i podniesienie studzienek wodociągowych - 3 szt.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Remont drogi gminnej Łąkta Rogi w miejscowości Juraszowa.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Z zakresem robót:
· a) cięcie piłą asfaltu,
· b) oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową,
· c) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką asfaltową,
· d) podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 8 cm,
· e) nawierzchnia asfaltowa masa grysowa o gr. 5 cm,
· f) uzupełnienie poboczy kruszywem,
· g) rozebranie i ponowny montaż barier drogowych 24 mb.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Remont drogi gminnej W stronę Owieczki w miejscowości Rogi i Podegrodzie.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Z zakresem robót:
· a) cięcie piłą,
· b) podbudowa dolna z kruszywa naturalnego o gr. 30 cm,
· c) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 10 cm,
· d) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm,
· e) nawierzchnia asfaltowa o gr. 6 cm,
· f) odwodnienie.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Remont drogi gminnej koło Maciuszków w miejscowości Rogi.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:
Z zakresem robót:
· a) cięcie piłą,
· b) podbudowa górna z kruszywa łamanego o gr. 15 cm,
· c) wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką asfaltową,
· d) nawierzchnia asfaltowa o gr. 4 cm,
· e) montaż korytek betonowych.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2014.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
|