| 
                   
                Adres   strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych   warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):  
                http://www.bip.zgk.podegrodzie.pl 
                    
                 
                Ogłoszenie nr 22271 - 2017 z dnia   2017-02-09 r.  
                Podegrodzie: Świadczenie usług jednostkami sprzętowymi na rzecz Zakładu   Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w 2017 r. 
                OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU   - Usługi  
                Zamieszczanie   ogłoszenia:   obowiązkowe  
                Ogłoszenie   dotyczy:   zamówienia publicznego  
                Zamówienie   dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej    
                nie  
                Nazwa projektu lub programu 
                O   zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz   wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych   organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje   społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych    
                nie  
                Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do   jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie   mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub   wykonawców albo ich jednostki (w %)  
                SEKCJA   I: ZAMAWIAJĄCY 
                Postępowanie   przeprowadza centralny zamawiający  
                nie  
                Postępowanie   przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli   przeprowadzenie postępowania  
                nie  
                Informacje   na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie   postępowania: 
                Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 
                nie  
                Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają   postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne   oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:  
                 
                Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw   członkowskich Unii Europejskiej  
                nie  
                W   przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych   państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo   zamówień publicznych: 
                Informacje dodatkowe: 
                I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w   Podegrodziu, krajowy numer identyfikacyjny 12184938000000, ul.   Podegrodzie  248, 33386   Podegrodzie, woj. małopolskie, państwo   Polska, tel. 18 448 49 54, e-mail a.polec@zgk.podegrodzie.pl, faks 18 448 49   51.  
                Adres strony internetowej (URL): www.bip.zgk.podegrodzie.pl 
                I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa 
                I.3)   WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):  
                Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku   wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego   przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich   Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za   przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie   postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie   udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie   zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):  
                I.4)   KOMUNIKACJA:  
                Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania   można uzyskać pod adresem (URL) 
                nie  
                Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja   istotnych warunków zamówienia  
                nie  
                www.bip.zgk.podegrodzie.pl 
                Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji   można uzyskać pod adresem  
                nie  
                Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy   przesyłać: 
                Elektronicznie 
                nie  
                adres  
                Dopuszczone   jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w   inny sposób: 
                nie  
                Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w   postępowaniu w inny sposób: 
                nie  
                Adres:  
                Zakład Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu, 33-386 Podegrodzie 248 
                Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub   formatów plików, które nie są ogólnie dostępne 
                nie  
                Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można   uzyskać pod adresem: (URL)  
                SEKCJA   II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA  
                II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług   jednostkami sprzętowymi na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu   w 2017 r. 
                Numer referencyjny: ZGK-ZP.271.1.1.2017 
                Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono   dialog techniczny  
                nie  
                II.2) Rodzaj zamówienia: usługi  
                II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
                Zamówienie podzielone jest na części:  
                Tak  
                Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać   w odniesieniu do: 
                wszystkich części  
                 
                II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i   ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i   wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie   zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:  
                1.1. Zamówienie obejmuje 3 części: 
                a)      Część   I: 
                Zamówienie   obejmuje usługę jednostkami sprzętowymi: 
                
                    
                        
                            | 
                             L.p. 
                             | 
                            
                             Rodzaj     usług  
                             | 
                            
                             j.m.   
                             | 
                            
                             Szacunkowa     ilość godzin  
                             | 
                         
                        
                            | 
                             1 
                             | 
                            
                             Transport materiałów sypkich (żwir,     piasek, kruszywo, ziemia itp.) samochodem o ładowności 8-12 ton lub     samochodem o tonażu powyżej 12 ton  
                             | 
                            
                               
                            godz. 
                             | 
                            
                             700 
                             | 
                         
                    
                 
                  
                b)    Część II: 
                Zamówienie obejmuje   usługę jednostkami sprzętowymi: 
                
                    
                        
                            | 
                             L.p. 
                             | 
                            
                             Rodzaj     usług  
                             | 
                            
                             j.m.   
                             | 
                            
                             Szacunkowa     ilość godzin  
                             | 
                         
                        
                            | 
                             1 
                             | 
                            
                             Usługa koparkoładowarki o ciężarze do 12 ton i szerokości łyżki roboczej (tył)     do 1,6 m.  
                            Usługa koparką     jednonaczyniową o ciężarze do 12 ton  
                            i szerokości łyżki do 1,6 m lub usługa koparki jednonaczyniowej o ciężarze     powyżej 12 ton i szerokości łyżki powyżej 1,6 m. 
                             | 
                            
                               
                            godz. 
                             | 
                            
                             700 
                             | 
                         
                    
                 
                  
                c)     Część III: 
                Zamówienie obejmuje   usługę jednostkami sprzętowymi: 
                
                    
                        
                            | 
                             L.p. 
                             | 
                            
                             Rodzaj     usług  
                             | 
                            
                             j.m.   
                             | 
                            
                             Szacunkowa     ilość godzin  
                             | 
                         
                        
                            | 
                             1 
                             | 
                            
                             Usługa mini koparki o szerokości około 150 cm  
                            lub koparkoładowarki 
                             | 
                            
                             godz. 
                             | 
                            
                             150 
                             | 
                         
                    
                 
                  
                1.2.   Zamawiający   będzie każdorazowo zlecał częściowe wykonanie usługi w formie pisemnej,   faxem  
                lub za pośrednictwem poczty elektronicznej z dokładnym wskazaniem jakimi   jednostkami ma być wykonana usługa przez Wykonawcę, a w szczególnych   przypadkach również na podstawie zlecenia częściowego przekazanego drogą   telefoniczną (dot. m. in. poważna awaria na sieci wodociągowej, stan   klęski żywiołowej – powódź, huragan, intensywne opady atmosferyczne i inne). Czas   reakcji Wykonawcy od momentu przesłania zgłoszenia (lub zlecenia telefonicznego)   – zgodnie z oferta Wykonawcy (czas reakcji stanowi kryterium oceny ofert),   jednak nie dłużej niż 48h. W nagłych przypadkach, bez względu na czas reakcji   określony przez Wykonawcę w ofercie, zobowiązany on będzie do   natychmiastowego przystąpienia do świadczenia usług, nie później niż w ciągu   2h od zgłoszenia zlecenia.  
                1.3.    Ponadto: 
                a)      Wykonawca   zobowiązany jest do każdorazowego uprzątnięcia miejsca realizacji zadania   poprzez usunięcie z jezdni zalegającej ziemi, piasku, kamieni, itp., 
                b)      przy pracach związanych z czyszczeniem rowów dodatkowo należy   ściąć pobocze z zaległej reszty ziemi, 
                c)      każdorazowo Zamawiający będzie wskazywał Wykonawcy, jaki sprzęt   należy podstawić  
                do wykonywania danego zadania w ramach podpisanej umowy, 
                d)      zabezpieczenie   prac pod względem BHP, 
                e)      pokrycie szkód   powstałych w trakcie realizacji zamówienia, również wobec osób trzecich, 
                f)       oznakowanie   pojazdów wykonujących usługi zgodnie z przepisami w tym zakresie. 
                1.4.     Stosownie do   treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na   podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących   wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 
                a)      co najmniej 1   pracownik posiadający uprawnienia do kierowania pojazdem (samochód) dot.   części nr I lub obsługi maszyny (koparka) dot. części nr II i III, które   służyć będą do wykonania zleconej usługi w ramach realizacji umowy. 
                1.5.     W trakcie   realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności   kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub   podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących   wskazane w punkcie 1.4. czynności. Zamawiający uprawniony jest w   szczególności do:  
                a)      żądania   oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów  
                i dokonywania ich oceny, 
                b)      żądania   wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww.   wymogów, 
                c)       przeprowadzania   kontroli na miejscu świadczenia pracy. 
                1.6.     W trakcie   realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym   wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w   celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę   przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1   czynności w trakcie realizacji zamówienia: 
                ·         oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób   wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w   szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę   złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują   osoby zatrudnione  
                na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy   o pracę  
                i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w   imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 
                ·         poświadczoną za   zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób   wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww.   oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres   obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać   zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników,   zgodnie  
                z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion,   nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia   umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do   zidentyfikowania; 
                ·         zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę  
                lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu   zatrudnienia  
                na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 
                ·         poświadczoną za   zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie   pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób   zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie  
                z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 
                1.7.     Z tytułu   niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na   podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1.4. czynności   zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę   kary umownej w wysokości określonej  
                w istotnych postanowieniach  umowy w   sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym   przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu   potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia   na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez   wykonawcę  
                lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób   wykonujących wskazane w punkcie 1.4. czynności. 
                1.8.     W przypadku   uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę   lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli   przez Państwową Inspekcję Pracy. 
                 
                II.5) Główny kod CPV: 60181000-2 
                Dodatkowe kody CPV:45500000-2, 45520000-8 
                II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje   informacje o wartości zamówienia):  
                Wartość bez VAT:  
                Waluta:  
                 
                (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa   całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub   dynamicznego systemu zakupów) 
                 
                II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67   ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak  
                Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną   udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134   ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:  
                Zamawiający   przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy   Pzp 
                II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który   została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony   dynamiczny system zakupów: 
                data zakończenia:   31/12/2017 
                 
                II.9) Informacje dodatkowe:  
                SEKCJA   III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM    
                III.1)   WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU  
                III.1.1)   Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej,   o ile wynika to z odrębnych przepisów 
                Określenie warunków: a) Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych   wymagań dla części nr I, II i III 
                Informacje dodatkowe  
                III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna  
                Określenie warunków: a) Wykonawca spełni warunek dotyczący posiadania   ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej   działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum: aa)   18.000,00 zł dla części nr I, bb) 18.000,00 zł dla części nr II, cc) 3.000,00   zł dla części nr III.  
                Informacje dodatkowe  
                III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa  
                Określenie warunków:  
                a) Wykonawca spełni warunek dotyczący   zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:  
                aa) wykonał w okresie ostatnich trzech   lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia   działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, co najmniej   jedno zamówienie polegające na wykonaniu remontu, konserwacji lub nowych   rowów odwadniających przy drogach publicznych o wartości minimum o nie   mniejszej niż:  
                - 15.000,00 zł dla części nr I,  
                - 15.000,00 zł dla części nr II,  
                - 2.000,00 zł dla części nr III,  
                b) Wykonawca spełni warunek dotyczący   zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że:  
                aa) dysponuje następującym   wyposażeniem w celu wykonania zamówienia publicznego:  
                a) dla części nr I:  
                - samochodem o ładowności 8-12 ton,  
                - samochodem o ładowności powyżej 12 ton,  
                b) dla części nr II: 
                 -   koparkoładowarką o ciężarze do 12 ton i szerokości łyżki roboczej (tył) do   1,6 m,  
                - koparką jednonaczyniową o ciężarze do 12 ton i   szerokości łyżki do 1,6 m,  
                - koparką jednonaczyniową o ciężarze powyżej 12 ton i   szerokości łyżki powyżej 1,6 m,  
                c) dla części nr III:  
                - koparką mini o szerokości około 150 cm lub   koparkoładowarką  
                 
                 
                Zamawiający wymaga od wykonawców   wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu   imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z   informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie  
                Informacje dodatkowe:  
                III.2)   PODSTAWY WYKLUCZENIA  
                III.2.1)   Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
                III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24   ust. 5 ustawy Pzp tak  
                Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:  
                (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)  
                (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)  
                (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)  
                (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)  
                III.3)   WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA,   ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU   ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI  
                Oświadczenie   o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu  
                tak  
                Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji  
                nie  
                III.4)   WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU   NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W   ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:  
                6.16. W   celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie   zamówienia należy przedłożyć na żądanie Zamawiającego – dotyczy Wykonawcy,   którego oferta została najwyżej oceniona  
                a)   informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.   1 pkt 13, 14 i 21 Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu,   w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i   6 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu   składania ofert;  
                b)   zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że   wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3   miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu   potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem   podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub   grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie   lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości   wykonania decyzji właściwego organu;  
                c)   zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu   Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo   innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem   składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej   niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu   potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w   sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w   szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub   rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania   decyzji właściwego organu.  
                d) odpis z   właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności   gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub   ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.   24 ust. 5 pkt 1 ustawy,  
                6.17.   Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium   Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 6.16.   przedkłada odpowiednio:  
                a)   informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru,   inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub   administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce   zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja   albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz   ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy – dot. 6.16. lit. a), wystawionego nie wcześniej niż   6 miesiące przed upływem terminu składania ofert,  
                b)   dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub   miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków,   opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł   porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z   ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane   prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub   wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – dot. 6.16. lit.   b) i c) wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu   składania ofert, c) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym   Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto   jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dot. 6.16. lit) d) wystawionego   nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert.  
                6.18.   Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub   miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się   dokumentów, o którym mowa w punkcie 6.17, zastępuje się je dokumentem zawierającym   odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób   uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument   miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,   administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego   właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub   miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione w terminach określonych w pkt   6.17 powyżej.  
                6.19. W   przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę   mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej   Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio do   miejsca zamieszkania osoby lub kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub   miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji   dotyczących przedłożonego dokumentu.  
                III.5)   WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA   WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W   ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP  
                III.5.1)   W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
                6.2. Dokumenty, które ma złożyć Wykonawca na żądanie Zamawiającego w celu   wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu –   dotyczy Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona:  
                1) wykaz   usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również   wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania   ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,   wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz   których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy   te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o   których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na   rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub   ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym   charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów –   oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal   wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte   wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem   terminu składania ofert (załącznik nr 4),  
                2) wykaz   wyposażenia zakładu dostępnego wykonawcy w celu wykonania zamówienia   publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami   (załącznik nr 5), 3) dokumenty potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony   od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z   przedmiotem zamówienia na sumę wskazaną odpowiednio w 5.1. pkt. 2 lit. a, w   szczególności opłacona polisa.  
                6.3.   Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w   postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego   zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub   zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,   niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.  
                6.4.   Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi   udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował   niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie   tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby   realizacji zamówienia (załącznik nr 8).  
                6.5.   Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności   techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają   na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz   bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których   mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 – 22 i ust. 5 pkt 1, 5, 6, 8 ustawy.  
                6.6. W   odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych   lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów,   jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji   których te zdolności są wymagane.  
                6.7.   Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych   podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do   udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą   wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów   nie ponosi winy.  
                6.8.   Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub   finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 6.3 powyżej, nie potwierdzają   spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec   tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w   terminie określonym przez zamawiającego:  
                1)   zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub  
                2)   zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli   wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub   ekonomiczną, o których mowa w pkt 5.1. ust. 2 i 3 powyżej.  
                6.9.   Zobowiązanie, o którym mowa w punkcie 6.4. dotyczące wykonawcy i innych   podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach   określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w   oryginale.  
                6.10.   Dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca   2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od   wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, inne niż dokumenty, o   których mowa w punkcie 6.9., składane są w oryginale lub kopii poświadczonej   za zgodność z oryginałem.  
                6.11.   Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca,   podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy   wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo   podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.  
                6.12.   Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w   formie elektronicznej. 
                6.13.   Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów   dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez   Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób   potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w   postępowaniu.  
                6.14.   Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22   ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w   art. 22a ustawy, zobowiązany jest załączyć do oferty dokumenty określone w   punkcie 6.16 poniżej w odniesieniu do tych podmiotów i na zasadach tam   określonych.  
                III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 
                III.6)   WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA   WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W   ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP  
                III.7)   INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)  
                a)   wypełniony formularz ofertowy (załącznik odpowiednio nr 1 a, b, c),  
                b) w   sytuacji wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo,  
                c) w   sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie,   pełnomocnictwo dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców   zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień   publicznych.  
                SEKCJA   IV: PROCEDURA  
                IV.1)   OPIS  
                IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony  
                IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: 
                tak,  
                Informacja na temat wadium  
                8.1. Każdy Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w   wysokości:  
                a)   1.000,00 zł dla części nr I,  
                b)   1.000,00 zł dla części nr II,  
                c) 200,00   zł dla części nr III, - przed upływem terminu składania ofert.  
                8.2.   Wadium może być wniesione w:  
                a)   pieniądzu,  
                b)   poręczeniach bankowych,  
                c)   poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej z tym, że   poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  
                d)   gwarancjach bankowych,  
                e)   gwarancjach ubezpieczeniowych,  
                f) poręczeniach   udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z   dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju   Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i   1240).  
                8.3.   Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank   Spółdzielczy w Podegrodziu, nr konta 82 8814 0003 2000 0000 5555 0005 z   zaznaczeniem, że dotyczy przetargu „Świadczenie usług jednostkami sprzętowymi   na rzecz Zakładu Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w 2017 r.” - cz. ……  
                8.4. W   powyższym przypadku (pkt 8.3) kwota wymaganego wadium musi znajdować się na   koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu 21.02.2017 r. o godz. 900.  
                8.5. W   pozostałych formach wadium (pkt 8.2 b – f) oryginał wadium należy przesłać   wraz z ofertą lub złożyć w siedzibie Zamawiającego – w kasie Urzędu Gminy   Podegrodzie (w godzinach pracy Urzędu). W razie złożenia wadium w kasie,   kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty.    
                8.6.   Wadium składane w formach wymienionych w pkt 8.2 b) – f) musi mieć datę   początkową ważności równą, co najmniej dniu upływu terminu składania ofert, a   datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania   ofertą oraz posiadać stosowne zapisy określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy   PZP.  
                8.7.   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi   na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących   po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających   okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym   mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na   poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co   spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako   najkorzystniejszej.  
                8.8.   Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego   oferta została wybrana:  
                a) odmówił   podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w   ofercie, 
                b) nie   wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,  
                c)   zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z   przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.  
                8.9.   Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium w sytuacjach określonych w art. 46   ust. 1, 1a i 2 z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP.  
                8.10.   Zamawiający zastrzega, iż w przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji   bankowej lub ubezpieczeniowej muszą one mieć charakter bezwarunkowy i   nieodwołalny (tzw. gwarancja „na pierwsze żądanie”).  
                 
                IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: 
                nie  
                 
                IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub   dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  
                nie  
                Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub   dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:  
                nie  
                Informacje dodatkowe:  
                 
                IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:  
                nie  
                Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej  
                nie  
                Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem   oferty zasadniczej:  
                nie  
                 
                IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do   udziału w postępowaniu  
                (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,   partnerstwo innowacyjne)  
                Liczba   wykonawców   
                Przewidywana minimalna liczba wykonawców  
                Maksymalna liczba wykonawców   
                Kryteria selekcji wykonawców:  
                 
                IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu   zakupów:  
                Umowa   ramowa będzie zawarta:  
                 
                Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:  
                nie  
                Informacje dodatkowe:  
                 
                Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:  
                nie  
                Informacje dodatkowe:  
                 
                W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie   ofert w formie katalogów elektronicznych:  
                nie  
                Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji   potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu   zakupów:  
                nie  
                 
                IV.1.8) Aukcja elektroniczna  
                Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg   nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie  
                Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji   elektronicznej:  
                Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z   opisu przedmiotu zamówienia: 
                nie  
                Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie   aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:  
                Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:  
                Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i   jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne   wysokości postąpień):  
                Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i   specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:  
                Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji   elektronicznej:  
                Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:  
                Aukcja   wieloetapowa  
                
                    
                        
                            | 
                             etap nr 
                             | 
                            
                             czas     trwania etapu 
                             | 
                         
                        
                            |   | 
                              | 
                         
                    
                 
                 
                Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani   do następnego etapu: nie  
                Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:  
                 
                IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT  
                IV.2.1) Kryteria oceny ofert:  
                IV.2.2) Kryteria 
                
                    
                        
                            | 
                             Kryteria 
                             | 
                            
                             Znaczenie 
                             | 
                         
                        
                            | 
                             a) Cena - w złotych  
                             | 
                            
                             60 
                             | 
                         
                        
                            | 
                             b) Termin płatności     faktur – w dniach  
                             | 
                            
                             20 
                             | 
                         
                        
                            | 
                             c) Czasu reakcji – w     godzinach  
                             | 
                            
                             20 
                             | 
                         
                    
                 
                 
                IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy   Pzp (przetarg nieograniczony)  
                tak  
                IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo   innowacyjne  
                IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
                Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:  
                 
                Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie   ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie  
                Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby   ofert: nie  
                Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):  
                 
                Informacje dodatkowe  
                 
                 
                IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
                Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego   opisu:  
                 
                Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu   konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania   ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:  
                 
                Wstępny harmonogram postępowania:  
                 
                Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie  
                Należy podać informacje na temat etapów dialogu:  
                 
                 
                Informacje dodatkowe:  
                 
                IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
                Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym   muszą odpowiadać wszystkie oferty:  
                 
                Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających   negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w   specyfikacji istotnych warunków zamówienia:  
                nie  
                Informacje dodatkowe:  
                 
                IV.4) Licytacja elektroniczna  
                Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja   elektroniczna:  
                Adres   strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w   licytacji elektronicznej:  
                Wymagania   dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej,   w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:  
                Sposób   postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych   wysokości postąpień:  
                Informacje   o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:  
                Licytacja   wieloetapowa  
                
                    
                        
                            | 
                             etap nr 
                             | 
                            
                             czas     trwania etapu 
                             | 
                         
                        
                            |   | 
                              | 
                         
                    
                 
                 
                Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do   następnego etapu: nie  
                Termin   otwarcia licytacji elektronicznej:  
                Termin i   warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:  
                 
                Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści   zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,   albo wzór umowy:  
                 
                Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:  
                 
                Informacje dodatkowe:  
                IV.5)   ZMIANA UMOWY 
                Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do   treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak  
                Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:  
                1. Na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający   dopuszcza zmianę umowy w następujących przypadkach:  
                1) wystąpi   siła wyższa uniemożliwiająca Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W   takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej   umowy o czas w jakim siła wyższa uniemożliwiała wykonanie obowiązków Stron,  
                2) wystąpi   konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy,   a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są   zmianami istotnych postanowień umowy,  
                3) wystąpi   zmiana stawek celnych lub podatkowych powodująca, że wykonanie zobowiązania   wiąże się z rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana   wynagrodzenia,  
                4) wystąpi   zmiana przepisów prawa, powodująca, że wykonanie zobowiązania wiąże się z   rażąco wysokimi kosztami, wówczas dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia,  
                5) jeżeli   w realizacji umowy będą występować podwykonawcy, na zasobach, których   Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu o   udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień   publicznych, Wykonawca może w trakcie realizacji umowy zmienić takiego   podwykonawcę lub zrezygnować z niego pod warunkiem wykazania - przez   Wykonawcę - Zamawiającemu, iż nowy podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie   spełniana warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia w stopniu   nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia,  
                6) wystąpi   konieczność wprowadzenia innych zmian, które są niezbędne do wykonania umowy,   a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz nie są   zmianami istotnych postanowień umowy stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1-4   ustawy Pzp.  
                IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE  
                 
                IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli   dotyczy):  
                 
                Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 
                 
                IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w   postępowaniu:  
                Data: 21/02/2017, godzina: 09:00,  
                Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia   zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z   ogłoszeniem):  
                nie  
                Wskazać powody:  
                 
                Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o   dopuszczenie do udziału w postępowaniu  
                > język polski 
                IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego   terminu składania ofert)  
                IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,   w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej   oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa   członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały   być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie  
                IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,   jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace   rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości   lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie  
                IV.6.6) Informacje dodatkowe: 
                ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE   OFERT CZĘŚCIOWYCH  
                Część   nr: 1      Nazwa: Świadczenie usług jednostkami sprzętowymi na rzecz Zakładu   Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w 2017 r. 
                1)   Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót   budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa   innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub   roboty budowlane: 
                a)         Część   I: 
                Zamówienie   obejmuje usługę jednostkami sprzętowymi: 
                
                    
                        
                            | 
                             L.p. 
                             | 
                            
                             Rodzaj     usług  
                             | 
                            
                             j.m.   
                             | 
                            
                             Szacunkowa     ilość godzin  
                             | 
                         
                        
                            | 
                             1 
                             | 
                            
                             Transport materiałów sypkich (żwir,     piasek, kruszywo, ziemia itp.) samochodem o ładowności 8-12 ton lub     samochodem o tonażu powyżej 12 ton  
                             | 
                            
                               
                            godz. 
                             | 
                            
                             700 
                             | 
                         
                    
                 
                  
                 
                2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0, 45520000-8 
                3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o   wartości zamówienia): 
                Wartość bez VAT:  
                Waluta:  
                 
                4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017 
                5) Kryteria oceny ofert:  
                
                    
                        
                            | 
                             Kryteria 
                             | 
                            
                             Znaczenie 
                             | 
                         
                        
                            | 
                             a) Cena - w złotych  
                             | 
                            
                             60 
                             | 
                         
                        
                            | 
                             b) Termin płatności     faktur – w dniach  
                             | 
                            
                             20 
                             | 
                         
                        
                            | 
                             c) Czasu reakcji – w     godzinach  
                             | 
                            
                             20 
                             | 
                         
                    
                 
                6)   INFORMACJE DODATKOWE:  
                Część   nr: 2      Nazwa: Świadczenie usług jednostkami sprzętowymi na rzecz Zakładu   Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w 2017 r. 
                1)   Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót   budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa   innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub   roboty budowlane: 
                a)         Część II: 
                Zamówienie obejmuje usługę jednostkami sprzętowymi: 
                
                    
                        
                            | 
                             L.p. 
                             | 
                            
                             Rodzaj     usług  
                             | 
                            
                             j.m.   
                             | 
                            
                             Szacunkowa     ilość godzin  
                             | 
                         
                        
                            | 
                             1 
                             | 
                            
                             Usługa koparkoładowarki o ciężarze do 12 ton i szerokości łyżki roboczej (tył)     do 1,6 m.  
                            Usługa koparką     jednonaczyniową o ciężarze do 12 ton  
                            i szerokości łyżki do 1,6 m lub usługa koparki jednonaczyniowej o ciężarze     powyżej 12 ton i szerokości łyżki powyżej 1,6 m. 
                             | 
                            
                               
                            godz. 
                             | 
                            
                             700 
                             | 
                         
                    
                 
                  
                 
                2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2, 45520000-8 
                3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o   wartości zamówienia): 
                Wartość bez VAT:  
                Waluta:  
                 
                4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017 
                5) Kryteria oceny ofert:  
                
                    
                        
                            | 
                             Kryteria 
                             | 
                            
                             Znaczenie 
                             | 
                         
                        
                            | 
                             a) Cena - w złotych  
                             | 
                            
                             60 
                             | 
                         
                        
                            | 
                             b) Termin płatności     faktur – w dniach  
                             | 
                            
                             20 
                             | 
                         
                        
                            | 
                             c) Czasu reakcji – w     godzinach  
                             | 
                            
                             20 
                             | 
                         
                    
                 
                6)   INFORMACJE DODATKOWE:  
                  
                Część   nr: 3      Nazwa: Świadczenie usług jednostkami sprzętowymi na rzecz Zakładu   Gospodarki Komunalnej w Podegrodziu w 2017 r. 
                1)   Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót   budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa   innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub   roboty budowlane: 
                a) Część   III:  
                Zamówienie obejmuje usługę jednostkami sprzętowymi: 
                
                    
                        
                            | 
                             L.p. 
                             | 
                            
                             Rodzaj     usług  
                             | 
                            
                             j.m.   
                             | 
                            
                             Szacunkowa     ilość godzin  
                             | 
                         
                        
                            | 
                             1 
                             | 
                            
                             Usługa mini koparki o     szerokości około 150 cm  
                            lub koparkoładowarki 
                             | 
                            
                             godz. 
                             | 
                            
                             150 
                             | 
                         
                    
                 
                 
                2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45500000-2, 45520000-8 
                3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o   wartości zamówienia): 
                Wartość bez VAT:  
                Waluta:  
                 
                4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/12/2017 
                5) Kryteria oceny ofert:  
                
                    
                        
                            | 
                             Kryteria 
                             | 
                            
                             Znaczenie 
                             | 
                         
                        
                            | 
                             a) Cena - w złotych  
                             | 
                            
                             60 
                             | 
                         
                        
                            | 
                             b) Termin płatności     faktur – w dniach  
                             | 
                            
                             20 
                             | 
                         
                        
                            | 
                             c) Czasu reakcji – w     godzinach  
                             | 
                            
                             20 
                             | 
                         
                    
                 
                6) INFORMACJE DODATKOWE:  
                 |