Na podstawie art. 33 ust. 5 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 2013 r., poz. 594) oraz art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 907)
zarządzam, co następuje:
§1
Powołuję Komisję Przetargową do przeprowadzenia postępowania na zadanie p.n.:
„Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Podegrodzie”
składzie:
1. Mariusz Karpierz Przewodniczący Komisji
2. Ewa Iwańska Członek Komisji
3. Iwona Horowska Członek Komisji
4. Anna Bodziony Członek Komisji
5. Agnieszka Połeć Sekretarz Komisji
§2
Komisja przetargowa rozpocznie pracę od dnia wyznaczonego na otwarcie ofert, a zakończy w chwili podpisania umowy z Wykonawcą, unieważnienia postępowania lub zakończenia procedury odwoławczej.
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
|